ads

عملیات تصفیه‌ای از دیدگاه‌ شماری از شهروندان

نیروهای امارت اسلامی عملیات تصفیه‌ای را در شهر کابل و شماری از ولایت‌های هم‌جوار آن آغاز کرده‌اند.

منصور یوسفزی
8 حوت 1400
عملیات تصفیه‌ای از دیدگاه‌ شماری از شهروندان

 هدف از این عملیات‌ها جلوگیری از جرایم و دست‌گیری مجرمین عنوان شده است.

شماری از شهروندان عملیات تصفیه‌ای را در کاهش جرایم جنایی، سرقت‌های مسلحانه و آدم‌ربایی‌ها موثر دانسته و تاکید بر جمع آوری وسایط و مهمات دولتی از نزد افراد غیر مسئول دارند.

میلاد احمد حیران، یکی از باشنده‌گان شهر کابل به کلید می‌گوید که چنین عملیات‌ها باید در ولایت‌های دیگر نیز آغاز شوند.

در عین حال محمد وسیم، یکی دیگر از شهروندان کابل هرچند عملیات تصفیه‌ای آغاز شده را در کاهش جرایم جنایی مهم می‌‌داند، اما تاکید می‌کند که در جریان بررسی و تلاشی خانه‌ها از سوی نیروهای امنیتی با مردم برخورد درست نمی‌شود.

با این حال محمد مشعل، باشنده کابل با وجود اینکه به پيامدهای این عملیات خوش‌بین است، اما تاکید می‌کند که ورود نیروهای امنیتی به خانه‌های مردم ملکی باید روان کودکان و زنان را متاثر نسازد.

با این همه عاقل جان عزام، معاون سخنگوی وزارت امور داخله به کلید می‌گوید که عملیات تصفیه‌ای به هدف مصئونیت شهروندان کشور آغاز شده است.

به گفته عزام، اگر در جریان عملیات تصفیه‎ای مشکلی به وجود می‌آید، مردم می‌توانند با شماره‌های تماسی که از سوی این وزارت شریک شده‌است، در تماس شوند.

یوسف امین زازی، آگاه امور نطامی نیز از آغاز عملیات تصفیه‌ای در کابل و شماری از ولایت‌ها استقبال کرده، اما می‌گوید که برای تامین امنیت، ادارات کشفی باید نسبت به گذشته فعال‌تر شوند.

این عملیات در حالی از سوی امارت اسلامی راه اندازی شده که در این اواخر  مردم از افزایش جرایم جنایی، سرقت‌های مسلحانه و آدم‌ربایی‌ها شکایت داشتند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA