ads

ناامنی‌ها در بلخ، باعث تغییر قومندان امنیه این ولایت شد

سید معراج‌الدین سادات؛ قومندان جدید امنیه بلخ، در نخستین روز کاری‌اش در یک نشست خبری به افراد استفاده‌جو و افراد مسلح غیرمسوول هشدار داده‌است که پس از این اجازه‌ی فعالیت را در این ولایت نخواهند داشت.

جواد نبی‌زاده
9 میزان 1399
ناامنی‌ها در بلخ، باعث تغییر قومندان امنیه این ولایت شد

وی تاکید می‌ورزد که با هماهنگی سایر ارگان‌های امنیتی، افراد مسلح غیرمسوول را در چوکات قانون تنظیم نموده و در غیر آن، این افراد را به پنجه‌ی قانون می‌سپارد.
آقای سادات افزود، با همکاری و هماهنگی سایر بخش‌های امنیتی، روی تامین امنیت ولسوالی‌های ولایت بلخ توجه جدی نموده و وضعیت امنیتی این ولسوالی‌ها را از این حالت بیرون می‌سازند.
همچنان قومندان جدید امنیه بلخ، به تمام افراد پولیس هشدار می‌دهد، هر فرد که از نام و لباس و یا هم از سایه‌ی پولیس سوءاستفاده نماید، مورد قبول وی نبوده و با آنان جدی برخورد خواهند نمود.
این در حالی‌ست که بارها نماینده‌های مردم و افراد پولیس از نام و موقف شان سوءاستفاده نموده و فعالیت‌های غیرقانونی را در سطح شهر مزارشریف انجام داده‌اند.
با این حال، شماری از باشنده‌گان شهر مزارشریف، این تغییر و تبدیلی‌ها را زیاد مؤثر ندانسته و می‌گویند، در گذشته نیز این تغییر و تبدیلی‌ها صورت گرفته، اما در بهبود امنیت این شهر هیچ تغییری نیامده‌است.
آنان از قومندان جدید امنیه این ولایت می‌خواهند، وعده‌هایی را که در زمینه‌ی مبارزه با زورگویان و استفاده‌جویان داده عملی نموده و امنیت این شهر را بهتر سازند.
اجمل فاییز؛ قومندان امنیه قبلی این ولایت به مدت یک و نیم سال، وعده‌های زیادی برای بهبود امنیت ولایت بلخ سپرده‌است، اما با تلاش‌های زیاد موفق به این کار نشد.
دیده شود که آقای سادات در این وضعیت با افراد مسلح غیرمسول و زورگویان چه‌گونه مبارزه نموده و وضعیت امنیتی را چه‌گونه بهتر می‌سازد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA