ads

لت و کوب یک خبرنگار توسط یک وکیل شورای ولایتی کابل

رفیع صدیقی؛ یک‌تن از خبرنگاران و رییس عامل تلویزیون خورشید به رسانه‌ها گفته که وی ظهر روز پنج‌شنبه در مقابل خانه‌اش به دلیل ممانعت از اعمار یک بلندمنزل غیرقانونی در ناحیه 4 کابل که در همسایه‌گی وی قرار دارد، توسط فواد صدیقی؛ وکیل شورای ولایتی کابل لت‌وکوب شده‌است.

بهشته محمدی
23 اسد 1399
لت و کوب یک خبرنگار توسط یک وکیل شورای ولایتی کابل
عکس از شبکه‌های اجتماعی

وی می‌گوید که این وکیل شورای ولایتی به منظور حمایت از اعمار بلندمنزل مربوطه، وی را تهدید به مرگ نیز کرده‌است.
با این حال فواد صدیقی؛ وکیل شورای ولایتی کابل که متهم به برخورد فزیکی با رفیع صدیقی می‌باشد، با رد این ادعا می‌گوید که وی هیچ‌گونه برخورد فزیکی با آقای رفیع صدیقی نداشته است.
در همین حال، ناحیه چهارم کابل نیز با تایید غیرقانونی‌بودن بلندمنزل مربوطه می‌گوید که این ناحیه طی مکتوب رسمی به حوزه چهارم پولیس کابل، قانونی‌نبودن اعمار این بلندمنزل را تایید کرده و از پولیس کابل خواهان جلوگیری از اعمار آن شده‌است.
سیمع سمسور؛ رییس ناحیه چهارم در صحبت با کلید گفت که به مدت سه ماه کار، اعمار این بلندمنزل متوقف شده بود، اما در چند روز اخیر دوباره تلاش‌ها برای اعمار آن صورت گرفته و بازهم به پولیس هدایت داده شده که مانع اعمار این ساختمان شود.
از سویی هم، وزارت امور داخله می‌گوید که پولیس با درک وظیفه خود مبنی بر تنفیدقانون پس از گرفتن هدایت از شاروالی مانع اعمار ساختمان‌های غیرقانونی می‌شود.
طارق آرین؛ سخنگوی این وزارت در صحبت با کلید گفت که در صورت عارض‌شدن آقای رفیع صدیقی، قضیه وی به‌صورت قانونی و جدی از سوی وزارت امور داخله پی‌گیری می‌شود.
قابل ذکر است که اعمار ساختمان‌های غیرقانونی به دلیل حمایت شماری از اراکین بلندرتبه‌ی حکومتی، یکی از چالش‌های عمده‌ی شهر کابل به شمار می‌رود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA