ads

در روزهای عید قربان، 10درصد واقعات جنایی در هرات افزایش یافته‌است

مسوولان شفاخانه حوزه‌یی هرات از افزایش ده‌درصدی واقعات جرایم جنایی در روزهای عید سعید قربان نسبت به عید سعید فطر خبر میدهند.

مهرو سروری
14 اسد 1399
در روزهای عید قربان، 10درصد واقعات جنایی در هرات افزایش یافته‌است
عکس از شبکه‌های اجتماعی

عارف جلالی؛ سرطبیب شفاخانه‌ی حوزه‌یی هرات گفت، در سه روز عید، ۷ زخمی ناشی از مرمی‌خورده‌گی، ۸۰ مورد چاقوخورده‌گی، ۹۵ زخمی ناشی از لت‌وکوب و دو فوتی به این شفاخانه انتقال یافته‌است.
از سویی هم، غلام‌نبی فرخی؛ سرپرست مدیریت ترافیک ولایت هرات از وقوع ۱۵ حادثه ترافیکی در روزهای عید در این ولایت خبر داده گفت، به اثر این حوادث ۲۰ تن به شمول ۵ زن و ۳ طفل زخمی شده‌اند.
به گفته‌ی سرپرست مدیریت ترافیک هرات بی‌احتیاطی، عامل اصلی این حوادث می‌باشد.
با آن‌که مسولان اداره‌ی ترافیک هرات، شمار مجروحان حوادث ترافیکی را در روزهای عید، ۲۰ تن می‌گویند، اما مسوولان شفاخانه‌ی حوزه‌یی هرات، تعداد زخمی‌های حوادث ترافیکی را در روزهای عرفه و عید، ۱۷۰ تن و شمار فوتی‌ها را دوتن می‌گویند.
در همین حال، برخی از شهروندان هرات مسوولان ترافیک ولایت هرات را به ضعف و ناتوانی در امر نظم‌بخشیدن در شهر متهم نموده و ادامه‌ی این روند را نگران‌کننده می‌خوانند.
از سوی دیگر، برخی از شهروندان هرات به این باورند که بی‌توجهی برخی از راننده‌گان موترهای ویشی باعث بی‌نظمی‌ها و حوادث ترافیکی در این شهر می‌شود.
گفتنی‌ست که شماری از مردم در ولایت هرات به این باورند که اگر اداره‌ی محلی هرات، فکر اساسی به‌خاطر نظم‌بخشیدن در شهر نکند، در آینده‌ی نزدیک، وضعیت ترافیک شهر به مراتب بدتر از این خواهد شد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA