ads

امکانات وزارت صحت در بلخ، برای آسایش مسوولان قبلی این ریاست به مصرف رسیده‌است

سرپرست وزارت صحت عامه کشور، طی سفر روز دوشنبه به شهر مزارشریف، از وجود فساد گسترده در ریاست صحت عامه بلخ پرده برداشته است.

جواد نبی‌زاده
14 اسد 1399
امکانات وزارت صحت در بلخ، برای آسایش مسوولان قبلی این ریاست به مصرف رسیده‌است

وی در این سفرش داکتر خلیل‌الله حکمتی را دوباره به صفت رییس صحت عامه بلخ معرفی نمود.
احمد جواد عثمانی؛ سرپرست وزارت صحت عامه کشور گفت که مسوولان قبلی ریاست صحت عامه بلخ، امکانات و منابع این ریاست را برای آسایش و سهولت‌های شخصی به مصرف رسانده و کم‌ترین خدمات را برای مردم عرضه نموده‌اند.
به گفته‌ی وی، در گذشته هیچ برنامه و اراده‌ی کاری در این ریاست وجود نداشته و ده‌ها دستگاه مهم صحی در انبارها باقی مانده و از آن‌ها استفاده نگردیده‌است.
در همین حال، داکتر محمد افضل حدید؛ رییس شورای ولایتی بلخ نیز از مشکلات موجود در شفاخانه‌ی حوزوی ابوعلی سینای بلخی خبر داده گفت، این شفاخانه با تمام امکانات و دستگاه‌های پیش‌رفته‌ی صحی مجهز بوده، اما با آن‌هم در صورت نیاز از مریضان خواسته می‌شود که تمام نیازمندی‌های شان را از بیرون تهیه نمایند.
ریاست صحت عامه بلخ، طی سال‌های اخیر به یکی از جنجالی‌ترین بست‌های دولتی مبدل گردیده و در یک سال پسین، چندین‌تن در این بست زورآزمایی نموده‌اند.
این در حالی‌ست که داکتر خلیل‌الله حکمتی در گذشته چندین‌بار به صفت رییس صحت عامه بلخ معرفی، اما با مخالفت‌های جدی داکتر میرویس ربیع؛ رییس قبلی این ریاست مواجه شده‌است.
نزدیک به سه ماه پیش به دلیل جنجال‌ها بر سر ریاست صحت عامه بلخ، وزارت صحت داکتر خلیل‌الله حکمتی را از این ریاست برطرف و به جای آن، داکتر نظام‌الدین جلیل را به صفت سرپرست معرفی نموده بود، اما این وزارت دوباره داکتر خلیل‌الله حکمتی را با صلاحیت‌های بیشتر به صفت رییس این ریاست معرفی نموده‌است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA