ads

شماری از کارمندان ریاست صحت عامه بلخ: دسیسه‌سازی در برابر این اداره، پایان یابد

شماری از داکتران و پرسونل صحی شفاخانه ابوعلی سینای بلخی، به روز سه شنبه، طی همایشی در صحن شورای ولایتی این ولایت، خواستار پایان‌یافتن توطیه و دسیسه‌سازی در برابر این اداره شده‌اند.

جواد نبی‌زاده
9 ثور 1399
شماری از کارمندان ریاست صحت عامه بلخ: دسیسه‌سازی در برابر این اداره، پایان یابد

آنان ادعا دارند که شماری از افراد، بر علیه داکتران توطیه و دسیسه‌سازی نموده و می‌خواهند کارکردها و فعالیت آنان را در چنین شرایط دشوار، زیر سوال ببرند.
داکتر شفیق شایق؛ یکتن از داکتران شفاخانه‌ی ملکی شهر مزارشریف، از همه می‌خواهد که اجازه دهند، داکتران کار شان را انجام دهند و ذهنیت مردم را در برابر آنان خراب نسازند.
در همین حال، نازبیگم؛ یکی دیگر از داکتران این شفاخانه هشدار می‌دهد که اگر این توطیه و دسیسه‌سازی‌ها ادامه پیدا کند، داکتران دل‌سرد شده و ترک وظیفه خواهند نمود.
با این حال، داکتر محمدافضل حدید؛ رییس شورای ولایتی بلخ، می‌پذیرد که یک سلسله دسیسه‌ها در برابر عرضه‌ی خدمات صحی در این ولایت وجود داشته و می‌گوید، شورای ولایتی بلخ اجازه‌ی دسیسه‌سازی برای هیچ فرد و یا گروهی را نخواهند داد که کار اداره‌های دولتی را زیر سوال ببرند.
در ختم این همایش، داکتران قطع‌نامه‌ای را نیز به خوانش گرفته و از مقام ولایت بلخ خواسته‌اند که دسیسه‌سازان و توطیه‌گران را دستگیر و به پنجه‌ی قانون بسپارند.
طی روزهای اخیر دیده می‌شود که شماری از افراد، در صفحات اجتماعی، مشکلات و کم‌کاری‌های ریاست صحت عامه ولایت بلخ را برجسته ساخته و خواستار به کیفررساندن مسوولان این ریاست شده‌اند.
در کنار آن ویدیو و عکس‌هایی نیز دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد، شمار از داکتران شفاخانه‌ی ابوعلی سینای بلخی، رویه درست و مناسب با مریضان ندارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA