ads

شماری از محصلان در شهر کابل از عقب‌ماندن دروس شان شکایت دارند

حنیف فرزان؛ معاون سخنگوی وزارت تحصیلات عالی به کلید می گوید که قرار است این وزارت تا یکی-دو روز دیگر، برنامه مدیریت آموزشی تحصیلات عالی را که آموزش از راه دور، اما زیر چتر واحد می‌باشد، آغاز کند.

بهشته محمدی
9 ثور 1399
شماری از محصلان در شهر کابل از عقب‌ماندن دروس شان شکایت دارند

وی همچنان گفت که براساس طرح وزارت تحصیلات عالی در هماهنگی با وزارت مخابرات قرار است دسترسی انترنت به تمام محصلان و استادان که از طریق آنلاین به پروسه‌ی آموزش وصل می‌شوند، رایگان صورت گیرد.
با این حال، شماری از محصلان پوهنتون‌های کابل از عقب‌افتادن دروس شان شکایت کرده می‌گویند که دسترسی به انترنت به آن‌عده از محصلان کابل که در مناطق دوردست زنده‌گی می‌کنند برای فراگیری دروس آنلاین دشوار می‌باشد.
احمد الله صمیمی؛ یک تن از محصلان ماستری پوهنتون تعلیم و تربیه استاد ربانی به کلید می‌گوید که قبلن نیز پروسه‌ی دروس آنلاین از سوی وزارت تحصیلا عالی آغاز شد، اما به دلیل عدم دسترسی محصلان به دروس، این روند به ناکامی انجامید.
این درحالی‌ست که بیشتر از یک ماه از تعطیل دروس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد، اما تا کنون وزارت‌های معارف و تحصیلات عالی نتوانسته‌اند تا یک روش واحد و همه‌شمول آموزش را از راه دور برای شاگردان و محصلان راه‌اندازی کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA