ads

300معتاد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از شهر کابل جمع آوری شد

احمد ظاهرسلطانی؛ رییس شفاخانه تداوی معتادان ابن سینا به کلید گفت که وزارت صحت عامه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، علاوه بر جلوگیری از تجمع معتادان در شهر کابل، معتادان بی‌سرپناه را تداوی نیز می‌کند.

نویسنده: Atash
1 ثور 1399
300معتاد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از شهر کابل جمع آوری شد

به گفته‌ی وی، براساس حکم رییس جمهور مبنی بر جمع‌آوری معتادان، از اوایل حمل سال جاری تا کنون روند جمع‌آوری آنان ادامه دارد و تا حال 1600 معتاد بی سرپناه جمع‌آوری شده و تحت معالجه قرار گرفته‌اند.
در همین حال، مسوولان وزارت داخله می‌گویند که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی محلات مزدحم شهر کابل از وجود معتادان مواد مخدر پاک‌سازی می‌شود.
سمونوال محمد ارشاد نوری؛ مدیر مبارزه علیه مواد مخدر قومندانی امنیه کابل می‌گوید؛ با آن‌که برای جمع‌آوری معتادان با تخلف و برخورد فزیکی این قشر مواجه می‌شوند، اما این روند تا ختم وضعیت اضطرار در شهر کابل، ادامه خواهد داشت.
وزارت صحت عامه، بسترهای بیشتر تداوی معتادان را در شفاخانه هزاربستر تداوی معتادان ابن سینا، جنگلک و برخی شفاخانه‌های دیگر شهر کابل ایجاد کرده‌است تا معتادانی که تازه از شهر کابل جمع‌آوری می‌شوند، ‌جا‌به‌جا شوند.
گفتنی‌ست که نزدیک به یک ماه از وضع قیود گشت‌وگذار به منظور جلوگیری از ویروس کرونا در کابل می‌گذرد، اما شهروندان کابل آن‌چنان که توقع می‌رود، آن را جدی نمی‌گیرند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA