ads

برای کاهش بهای مواد اولیه در شهر مزارشریف، کمیته نظارتی ایجاد شده است

مقامات محلی ولایت بلخ به روز سه شنبه، طی نشست با حضور تاجران ملی خواستار کاهش بهای مواد اولیه شده است.

نویسنده: Atash
27 حوت 1398
برای کاهش بهای مواد اولیه در شهر مزارشریف، کمیته نظارتی ایجاد شده است

مقامات محلی ولایت بلخ به روز سه شنبه، طی نشست با حضور تاجران ملی خواستار کاهش بهای مواد اولیه شده است.
مسوولان محلی بلخ، بلندبردن بهای مواد اولیه را در چنین شرایط غیرقابل قبول دانسته و از ارگان‌های مربوط خواسته‌اند که کمیته نظارتی را ایجاد نموده و بهای مواد اولیه را نظارت کنند.
محمد اسحق رهگذر؛ والی بلخ، به اعضای این کمیته هدایت سپرده است با گران‌فروشان برخورد جدی نموده و براساس قانون مجازات نمایند.
آقای رهگذر به مردم اطمینان می‌دهد که بندر حیرتان به روی اموال وارداتی باز بوده و مواد اولیه به حد کافی در شهرک بندری حیرتان موجود می‌باشد.
وی می‌افزاید، هیچ نگرانی در پیوند به کمبود مواد اولیه وجود نداشته، حکومت و تاجران ملی مکلف‌اند در هر شرایطی، مواد اولیه را به قیمت مناسب در بازارها عرضه نمایند.
در همین حال، شماری از تاجران ملی در شهر مزارشریف، موترهای مواد اولیه را در چهارگوشه‌ی شهر قرار داده و نیازمندی‌های اولیه مردم را به قیمت نازل به فروش می‌رسانند.
نصیر احمد قاسمی؛ مدیر عامل اتاق تجارت و صنایع ولایت بلخ به کلید می‌گوید، در حدود ده تاجر ملی به مسوولان محلی بلخ وعده سپرده‌اند که روزانه مواد مورد نیاز مردم را در چهار گوشه‌ی شهر به قیمت نازل به فروش می‌رسانند تا قیمت‌ها در بازار کاهش پیدا کند.
از سویی هم، شماری از شهروندان شهر مزارشریف این ابتکار سرمایه‌گذاران را ستایش نموده و از تمام تاجران ملی می‌خواهند که در شرایط دشوار کنار مردم ایستاده و مواد اولیه را به قیمت مناسب به فروش برسانند.
تاجران ملی به حکومت محلی بلخ وعده سپرده‌اند که مواد اولیه به حد وافر در گدام‌ها موجود بوده و در هر شرایط حاضراند مواد مورد نیاز مردم را به قیمت مناسب به فروش برسانند.

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA