ads

حزب اسلامی از اوضاع روان در کشور نگران است

حزب اسلامی از از وضعیت روان در کشور به ویژه کابل اظهار نگرانی می کند.
گلبدین‌حکمتیار رهبر این حزب که امروز در نشستی به مناسبت،ارایه موضِع این حزب در مورد رویداد های اخیر در کابل سخن می گفت از تحصن کننده گان خواست تا در استراتیژی شان تغییر بیاوند .

نویسنده: ISMAT MAYAR
18 جوزا 1396
حزب اسلامی از اوضاع روان در کشور نگران است

حزب اسلامی از از وضعیت روان در کشور به ویژه کابل اظهار نگرانی می کند.
گلبدین‌حکمتیار رهبر این  حزب که امروز در نشستی به مناسبت،ارایه موضِع این حزب در مورد رویداد های اخیر در کابل سخن می گفت  از تحصن کننده گان خواست تا در استراتیژی شان تغییر بیاوند .
حکمتیار از حکومت نیز می  خواهد تا در برابر خواست‌های تظاهر کننده  گان حوصله کند.
به گفته حکمتیار ،تظاهرات و برپایی  خیمه‌های تحصنِ به شکل مسالمت آمیز حق شهروندان است اما تظاهر کننده گان  حق ندارند جاده‌های عمومی را به روی ترافیک  ببندند و سبب اذیت مردم شوند.
حکمتیار درگیری معترضان با نیروهای امنیتی ،بی حرمتی به دیگران،ریختن به روی جاده ها با اسلحه و سردادن شعارهای که بوی خون دهند را محکوم می کند و می گوید:شهروندان حق دارند تا خواستار تغییر شوند و عملکرد حکومت را انتقاد کنند اما کسی حق ندارد با راه‌اندازی تظاهرات  و با استفاده از زور خواستار سهم بیشتر در حکومت گردد.
باشنده‌های کابل  از هفت روز به این سو به دلیل آنچه که دادخواهی از خون قربانیان انتحاری روز چارشنبه در چهار راه زنبق  می خوانند  دست به برپایی خیمه های تحصن زده و شماری از مسوولان امنیتی به ویژه محمد حنیف اتمر مشاور شورای امنیت ملی را به دست داشتن در طرح کشتار غیرنظامیان متهم می کنند و خواستار برکناری او هستند.
از سوی هم استفعای رهبران حکومت وحدت ملی از دیگر خواست‌های تظاهر کننده گان است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA