ads

شرکت بین‌المللی الکوزی گروپ شش فابریکه صنعتی در كشور اعمار می‌کند

قرارداد ساخت شش فابریکه صنعتی دیروز با حضور محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، میان مسوولان اداره‌های مستقل اراضی، هوا نوردی ملکی و شرکت بین‌المللی الکوزی گروپ، در ارگ ریاست جمهوری به امضا رسید.

نویسنده: The Killid Group
15 سرطان 1395
شرکت بین‌المللی الکوزی گروپ شش فابریکه صنعتی در كشور اعمار می‌کند

قرارداد ساخت شش فابریکه صنعتی دیروز با حضور محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، میان مسوولان اداره‌های مستقل اراضی، هوا نوردی ملکی و شرکت بین‌المللی الکوزی گروپ، در ارگ ریاست جمهوری به امضا رسید. قرارداد ساخت شش فابریکه صنعتی دیروز با حضور محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، میان مسوولان اداره‌های مستقل اراضی، هوا نوردی ملکی و شرکت بین‌المللی الکوزی گروپ، در ارگ ریاست جمهوری به امضا رسید.
براساس خبرنامه‌ای دفتر رسانه‌های رییس جمهور، بربنياد این قرارداد دولت افغانستان 144 جریب زمین ملکیت اداره هوا نوردی ملکی را در اختیار شرکت بین‌المللی الکوزی قرار می‌دهد که براساس آن این شرکت با هزینه 350 ملیون دالر، شش فابریکه صنعتی  در کشور اعمار می‌کند.
خبرنامه به نقل از اکلیل حکیمی، وزیر مالیه، می‌افزاید: فابریکه های که قرار است ساخته شود، شامل فابریکات صنعتی مطبعه، دستمال کاغذی، کارتن سازی و سه فابریکۀ مواد غذایی می‌باشد که  در پی آن به گونه مستقیم برای دو هزار تن و به شكل غیر مستقیم برای ده هزار تن در کشور زمینه کار فراهم خواهد شد.
از سوی دیگر، شرکت بین‌المللی الکوزی گروپ، تعهد کرده است که برای ادارۀ هوانوردی ملکی، یک اکادمی هوانوردی به ارزش پنچ ملیون دالر اعمار خواهد کرد.
قرار است شرکت بین‌المللی الکوزی به شمول ایجاد شش فابریکه، یک ملیارد دالر را در کشور سرمایه گذاری نماید که ساخت یک شفاخانه با هزینه 300 ملیون دالر بخشی از این سرمایه گذاری در کشور خواهد بود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA