ads

سازمان همكاری های اسلامی ايران را متهم به حمايت از تروريزم كرد

سازمان همکاری های اسلامی، مداخله ایران در امور بحرین، یمن، سوریه و سومالیا را محکوم کرده و اين كشور را به حمايت از تروریزم متهم کرد. در اعلامیه مشترک که دیروز در پایان نشست سران این سازمان در شهر استانبول ترکیه پخش گردید، در آن اظهارات تحریک‌آمیز ایران در واکنش به اعدام‌های انجام شده در […]

نویسنده: The Killid Group
28 حمل 1395
سازمان همكاری های اسلامی ايران را متهم به حمايت از تروريزم كرد

سازمان همکاری های اسلامی، مداخله ایران در امور بحرین، یمن، سوریه و سومالیا را محکوم کرده و اين كشور را به حمايت از تروریزم متهم کرد.
در اعلامیه مشترک که دیروز در پایان نشست سران این سازمان در شهر استانبول ترکیه پخش گردید، در آن اظهارات تحریک‌آمیز ایران در واکنش به اعدام‌های انجام شده در عربستان، دخالت آشکار در امور داخلی این کشور خوانده شده است.
حسن روحانی، ريیس جمهور و محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، در نشست پایانی اجلاس سازمان همکاری اسلامی در استانبول شرکت نکردند.
براساس گزارش رسانه های ایرانی، عدم اشتراک روحانی و ظریف در اعتراض به اعلامیه پایانی اجلاس و “چهار بند ضد ایرانی و یک بند علیه حزب‌الله لبنان” در این اعلامیه بوده است.
عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از فضای حاکم بر سازمان همکاری اسلامی گفته که ایران به دلیل صادر نشدن ویزه از سوی عربستان نتوانست در اجلاسی که دو ماه پیش برای تهیه پیش‌نویس این اعلامیه در جده تشکیل شده بود، شرکت کند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA