ads

یک قوماندان گروه طالبان با 10 تن افرادش در بلخ کشته شد

مقام های امنیتی شمال کشور از راه اندازی عملیات “شاهین 200” در ساحات نا امن ولایت بلخ خبرداده و می گویند که این عملیات از دو روز به این سو در ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ راه اندازی گردیده و در نتیجه 10 مخالف مسلح دولت به شمول یک قومندان آنان کشته شده و 7 تن دیگر آنان زخم برداشته اند.

نویسنده: Abdul Malik Atash
20 حمل 1398
یک قوماندان گروه طالبان با 10 تن افرادش در بلخ کشته شد

مقام های امنیتی شمال کشور از راه اندازی عملیات “شاهین 200″ در ساحات نا امن ولایت بلخ خبرداده و می گویند که این عملیات از دو روز به این سو در ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ راه اندازی گردیده و در نتیجه 10 مخالف مسلح دولت به شمول یک قومندان آنان کشته شده و 7 تن دیگر آنان زخم برداشته اند.
محمد حنیف رضایی سخنگوی قول رادوی 209 شاهین به کلید می گوید:” در این عملیات بیش از شش روستا از وجود مخالفان مسلح دولت پاکسازی شده است.”
به گفته آقای رضایی، نیروهای امنیتی روز گذشته در ساحه چهار سرکه روستای ده قاضی ولسوالی بلخ با افراز چک پاینت دو مخالف مسلح دولت را دستگیر نمودند.
هم چنان به نقل از مقامات امنیتی در جریان این عملیات سه حلقه ماین بشکه یی مخالفان مسلح دولت نیز در مسیر روستا های سرخ گنبد، پل حیاتان و قرشی گک کشف و خنثی گردیده است.
عملیات “شاهین 200 ” با هماهنگی سایر بخش های امنیتی کشور در ولسوالی های نا امن ولایت بلخ راه اندازی گردیده و قرار است در این عملیات ها ولسوالی های نا امن ولایت بلخ از وجود مخالفان مسلح دولت پاکسازی شود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA