ads

کمیسیون تدارکات ملی 20 قرارداد به ارزش 4.4 میلیارد افغانی را تأیید کرد

در جلسه‎ی کمیسیون تدارکات ملی که به ریاست محمداشرف غنی، رییس جمهور، شام گذشته در ارگ برگزار شد، 20 قرارداد به ارزش 4.4 میلیارد افغانی مورد تأیید قرار گرفت. بخشی از این قراردادها شامل احداث کانال‌های جدید از چهارراهی تانک تیل آریانا تا چهارراهی سرک پنجم تایمنی و همچنان از چهارراهی ترافیک تا چهارراهی شهید […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
21 قوس 1395
کمیسیون تدارکات ملی 20 قرارداد به ارزش 4.4 میلیارد افغانی را تأیید کرد

در جلسه‎ی کمیسیون تدارکات ملی که به ریاست محمداشرف غنی، رییس جمهور، شام گذشته در ارگ برگزار شد، 20 قرارداد به ارزش 4.4 میلیارد افغانی مورد تأیید قرار گرفت.
بخشی از این قراردادها شامل احداث کانال‌های جدید از چهارراهی تانک تیل آریانا تا چهارراهی سرک پنجم تایمنی و همچنان از چهارراهی ترافیک تا چهارراهی شهید شهر کابل، اعمار سرک دره‎ی پوچاوه‎ی ولایت پنجشیر، اعمار سرک‌های داخل شهر میمنه‎ی ولایت فاریاب، اعمار سرک پل کندهاری تا قریه‎ی سرخاب ولسوالی محمدآغه‎ی ولایت لوگر می‎شود.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری در اعلامیه‎ای گفته است که سایر قراردادها مشتمل بر “71 قلم اجناس مفروشات وزارت دفاع، تعدیل 7 قرارداد مواد اعاشوی قطعات و جزوتام‌های اردوی ملی، ۳۹ قلم قرطاسیه‎باب غیرمطبوع، ۱۶ قلم تجهیزات انفرادی البسوی و ۴۰ قلم اجناس مفروشات مورد ضرورت وزارت امور داخله” می‎باشد.
در این اعلامیه گفته شده که طرح احداث کانال‌ها در شهر کابل، پس از ۳۰  سال، برای اولین‌بار مورد تطبیق قرار خواهد گرفت و با تطبیق این پروژه یکی از مشکلات اساسی شهر کابل حل خواهد شد.
در این جلسه به‌ علاوه اعضای کمیسیون، مسوولان اداره‎ی تدارکات ملی، ناظران شفافیت از سیگار، کمیسیون مخابرات و مواصلات مشرانو جرگه، کمیسیون مالی و بودجه‎ی ولسی جرگه، کاکس پارلمانی مبارزه علیه فساد و اداره‎ی سیستیکای حمایت قاطع  نیز اشتراک داشتند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA