ads

کشته و زخمی شدن 9 نیروی امنیتی در بلخ

مقام های امنیتی ولایت بلخ از حمله گروهی طالبان، بالای سه پوسته نیروهای امنیتی افغان در روستایی بودنه قلعه ولسوالی شولگره ولایت بلخ خبرداده و می گویند، در این حمله گروهی سه نیروی امنیتی افغان جان باخته و سه تن دیگر آنان زخم برداشته اند.

نویسنده: Abdul Malik Atash
9 دلو 1397
کشته و زخمی شدن 9 نیروی امنیتی در بلخ

مقام های امنیتی ولایت بلخ از حمله گروهی طالبان، بالای سه پوسته نیروهای امنیتی افغان در روستایی بودنه قلعه ولسوالی شولگره ولایت بلخ خبرداده و می گویند، در این حمله گروهی 6 نیروی امنیتی افغان جان باخته و 3 تن دیگر آنان زخم برداشته اند.
سید عارف قومندان امنیه ولسوالی شولگره ولایت بلخ با تایید این خبر به کلید می گوید:”ساعت 9 شب گذشته نزدیک به 400 مخالف مسلح دولت به رهبری مطیع الله و منصور قومندانان برجسته طالبان، از چندین استقامت بالای این پوسته ها حملات تهاجمی نموده اند.”
به گفته او، این درگیری در حدود نیم ساعت طول کشید و در این مدت تلفات سنگین نیز بر مخالفان مسلح دولت وارد گردیده است؛ اما جزییات دقیق در دسترس نیست.
ولسوالی شولگره ولایت بلخ هم مرز با ولسوالی های نا امن این ولایت و ولایت سرپل قرار دارد که همواره مخالفان مسلح دولت از آن استقامت ها بالای این ولسوالی تحرکات را راه اندازی می کنند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA