ads

کشته و بازداشت 6 مخالف در سرپل

مقامات امنیتی ولایت سرپل از کشته و بازداشت 6 مخالف مسلح دولت در این ولایت خبر دادند. به گزارش رادیو کلید بلخ، در درگیری که بین نیروهای دولتی و مخالفان مسلح در ولسوالی صیاد ولایت سرپل رخ داده، یک پولیس محلی نیز کشته شده است.

نویسنده: The Killid Group
7 سنبله 1390
کشته و بازداشت 6 مخالف در سرپل

مقامات امنیتی ولایت سرپل از کشته و بازداشت 6 مخالف مسلح دولت در این ولایت خبر دادند.

به گزارش رادیو کلید بلخ، در درگیری که بین نیروهای دولتی و مخالفان مسلح در ولسوالی صیاد ولایت سرپل رخ داده، یک پولیس محلی نیز کشته شده است.

مل پاسوال اسدلله شیرزاد قوماندان امنیه ولایت سرپل در یک تماس تلیفونی به رادیو کلید گفت، شب یکشنبه پولیس ملی و پولیس محلی در مناطق شاتوت و الملک ولسوالی صیاد در حال گزمه بودند که با کمین مخالفان مسلح دولت مواجه شدند.

وی گفت که در زدو خوردی که به میان آمد یکتن از پولیس محلی ویکتن از سرگروپ مخالفین مسلح بنام مولوی عبدالله کشته شدند، و سه غیرنظامی که شامل یک  زن  و دو طفل جراحت برداشتند.

قوماندان امینه ولایت سرپل علاوه کرد که ملا شیرمحمد جانشین والی نام نهاد طالبان برای ولایت سرپل همراه با 4 تن دیگر نیز در جریان درگیری گرفتار شده اند.

به گفتهء شیرزاد  4 میل کلاشینکوف، یک میل راکت انداز و یک عراده موتر سایکل نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

قوماندان زون 303 پولیس پامیر در شمال نیز با تائید وارد شدن تلفات به مخالفین گفت که شب یکشنبه عملیاتی در ولسوالی صیاد ولایت سرپل راه اندازی شده بود.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA