ads

کشته شدن 9 مخالف مسلح دولت بشمول یک قوماندان آنان در فاریاب

مقام های امنیتی زون شمال از کشته شدن 9 مخالف مسلح دولت به شمول یک قومندان و سه تبعه خارجی و زخمی شدن 4 تن دیگر آنان در دو حمله هوایی نیروهای امنیتی افغان و حمایت قاطع خبر داده اند. محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین به کلید می گوید:” روز گذشته نیروهای […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
9 جدی 1397
کشته شدن 9 مخالف مسلح دولت بشمول یک قوماندان آنان در فاریاب

مقام های امنیتی زون شمال از کشته شدن 9 مخالف مسلح دولت به شمول یک قومندان و سه تبعه خارجی و زخمی شدن 4 تن دیگر آنان در دو حمله هوایی نیروهای امنیتی افغان و حمایت قاطع خبر داده اند.
محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین به کلید می گوید:” روز گذشته نیروهای امنیتی افغان بالای مواضع مخالفین مسلح دولت در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب حمله هوایی انجام داده که در نتیجه شش تن از افراد طالبان به شمول یک قومندان معروف آنان به اسم ملا ظاهر کشته و دو تن دیگر شان زخمی گردیده اند.”
گفته می شود در این حمله، چهار عراده وسایط نقلیه و مقدار سلاح و مهمات افراد طالبان نیز از بین رفته است.
از سوی هم در یک حمله هوایی نیروهای حمایت قاطع در روستایی قره شیخی ولسوالی خواجه سبزپوش، 3 تبعه خارجی کشته شده و 2 تن دیگر آنان زخم برداشته اند.
آقای رضایی می گوید، هویت افراد خارجی تاحال شناسایی نگردیده است که مربوط به کدام کشور می شوند.
به گفته مسوولان امنیتی، با راه اندازی عملیات “ایثار10” از دو هفته به این طرف مخالفان مسلح دولت در ولایت فاریاب، تلفات سنگین را متقبل شده و در چندین روستا شکست خورده اند.

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA