ads

کشته شدن سه شورشی طالب درجوزجان

در نتیجه درگیری میان پولیس محلی و شورشیان طالب  در ولسوالی “درزاب” و “قوش تپه” ولایت جوزجان سه شورشی طالب کشته شدند. عبدالمنان روفی؛ سخنگوی قومندانی امنیه جوزجان در مصاحبه با  رادیو کلید مزار شریف گفت، دهشت افکنان  قصد کمین بر نیروهای  پولیس محلی در مسیر راه ولسوالی درزاب و قوش‌تپه این ولایت را داشتند که در نتیجه درگیری با پولیس سه طالب شورشی کشته شدند.

نویسنده: The Killid Group
29 حمل 1393
کشته شدن سه شورشی طالب درجوزجان

در نتیجه درگیری میان پولیس محلی و شورشیان طالب  در ولسوالی “درزاب” و “قوش تپه” ولایت جوزجان سه شورشی طالب کشته شدند.

عبدالمنان روفی؛ سخنگوی قومندانی امنیه جوزجان در مصاحبه با  رادیو کلید مزار شریف گفت، دهشت افکنان  قصد کمین بر نیروهای  پولیس محلی در مسیر راه ولسوالی درزاب و قوش‌تپه این ولایت را داشتند که در نتیجه درگیری با پولیس سه طالب شورشی کشته شدند.

سخنگویی قومندانی امنیه جوزجان می افزاید که در گیری میان نیروهای امنیتی و شورشیان طالب بیش از 3 ساعت ادامه داشت و در نتیجه مقاومت خوب نیروهای امنیتی شورشیان با دادن  تلفات زیاد مجبور به عقب نشینی شده  و با استفاده از تاریکی شب از منطقه فرار کرده اند.

به گفته روفی در نتیجه این در گیری چند ساعته  مقداری زیادی جنگ افزار مختلف النوع نیز از شورشیان طالب در محل نبرد بجا مانده و به دست نیرو های امنیتی افتاده است.

گفتنی است که در تازه ترین موارد در این ولایت چندی پیش نیز نیروهای امنیتی کشور موفق به از بین بردن  بیش از ده‌ها شورشی طالب  در ولسوالی‌های ناامن این ولایت چون درزاب وقوش تپه گردیده بودند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA