ads

پيروزي مشت زن افغان بر حريفي از تانزانيا

حميد رحيمي مشت زن افغان حريفش از تانزانيا را ناك اوت كرد و مقام قهرماني بكسر ميان وزن جهاني شد. رحيمي شب گذشته با سيد امبلوا مشت زن تانزانيايي در خيمه ي لويه جرگه به رقابت پرداخت و در نهايت توانست در روند هفتم حريف را ناك اوت كند و عنوان قهرمان بين  

نویسنده: The Killid Group
10 عقرب 1391
پيروزي مشت زن افغان بر حريفي از تانزانيا

حميد رحيمي مشت زن افغان حريفش از تانزانيا را ناك اوت كرد و مقام قهرماني بكسر ميان وزن جهاني شد.

رحيمي شب گذشته با سيد امبلوا مشت زن تانزانيايي در خيمه ي لويه جرگه به رقابت پرداخت و در نهايت توانست در روند هفتم حريف را ناك اوت كند و عنوان قهرمان بين المللي ميان وزن اتحاديه بين المللي بوكس را كسب كرد.

همچنان رحيمي زمستان سال گذشته با غلبه بر روسلان رودويچ حريف بيلاروسی اش، قهرمان مسابقات اتحاديۀ بوکس جهانی (WBO) دربخش آزاد در شهر هامبورگ آلمان شد.

رحيمى ٢٩ سال سن دارد و از ١٤ سالگى به اين رشته روى آورده و از ٢٠ سال بدينسو در آلمان زندگى مي کند وتا اکنون به شمول اين مسابقه 22 مسابقه داده و توانسته که  21 حريف خود را شکست دهد که از جمله 10 پيروزى وى از طريق ناک اوت بوده است.

حريف رحيمي هم ‌ 23 سال سن دارد و 31 مسابقه را با باخت 8 مسابقه و برد 19 مسابقه ديگر در كارنامه دارد كه باخت وي در برابر رحيمي كارنامه اي باخت وي را به 9 مسابقه افزايش داد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA