ads

پروسه توزيع نمرات رهايشی برای معلمان در كاپيسا آغاز گرديد

مقام های ریاست معارف ولایت کاپیسا می گویند که پس از چهار ده سال تنش روی توزیع نمرات رهایشی برای معلمان مکاتب ولسوالی تگاب این ولایت، پروسه توزیع این نمرات را براساس دستور رییس جمهور کشور از سرگرفتند.

نویسنده: The Killid Group
16 جوزا 1395
پروسه توزيع نمرات رهايشی برای معلمان در كاپيسا آغاز گرديد

مقام های ریاست معارف ولایت کاپیسا می گویند که پس از چهار ده سال تنش روی توزیع نمرات رهایشی برای معلمان مکاتب ولسوالی تگاب این ولایت، پروسه توزیع این نمرات را براساس دستور رییس جمهور کشور از سرگرفتند. مقام های ریاست معارف ولایت کاپیسا می گویند که پس از چهار ده سال تنش روی توزیع نمرات رهایشی برای معلمان مکاتب ولسوالی تگاب این ولایت، پروسه توزیع این نمرات را براساس دستور رییس جمهور کشور از سرگرفتند.
محمد نسیم ساپی، رییس اداره معارف این ولایت امروز به کلید گفت: “به هدف حل تنش روی توزیع شهرک رهایشی برای معلمان این ولسوالی اخیرا، یک هیات با حضور وزیر  امور شهر سازی وارد این ولایت شده بود که براساس فیصله این هیات، پروسه توزیع نمرات به معلمان را آغاز کردند.”
وی می افزاید: در حال برای 232 معلم مکاتب این ولسوالی، نمرات رهایشی توزیع خواهند کرد؛ اما در صورت نیاز به سایر معلمان نیز نمرات رهایشی داده خواهد شد.
گفتنیست، تگاب یکی از ولسوالی های نا امن در ولایت کاپیسا به شمار می رود که بدلیل نزدیکی برخی از مکاتب این ولایت با پوسته های امنیتی، هر از گاهی معلمان و دانش آموزان این مکاتب متقبل تلفات مالی و جانی می گردند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA