ads

پاکستان خواهان روابط میان آی،اس،آی و امنیت ملی افغانستان شده است

سرتاج عزیز، مشاور روابط بین‌الملل صدر اعظم پاکستان، می‌گوید: به هدف جلو گیری از فعالیت گروه‌های تروریستی، خواهان همکاری‌های استخباراتی میان شبکه استخباراتی پاکستان(I.S.I)  و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان(N.D.S) است.

نویسنده: The Killid Group
23 اسد 1395
پاکستان خواهان روابط میان آی،اس،آی و امنیت ملی افغانستان شده است

سرتاج عزیز، مشاور روابط بین‌الملل صدر اعظم پاکستان، می‌گوید: به هدف جلو گیری از فعالیت گروه‌های تروریستی، خواهان همکاری‌های استخباراتی میان شبکه استخباراتی پاکستان(I.S.I)  و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان(N.D.S) است. سرتاج عزیز، مشاور روابط بین‌الملل صدر اعظم پاکستان، می‌گوید: به هدف جلو گیری از فعالیت گروه‌های تروریستی، خواهان همکاری‌های استخباراتی میان شبکه استخباراتی پاکستان(I.S.I)  و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان(N.D.S)  است.
وی، می‌افزاید: “هر چند پاکستان و افغانستان تعهد کرده‌اند که در خاک خود به هیچ فرد و گروهی اجازه نخواهند که علیه یک‌دیگر فعالیت کنند؛ اما این تعهد زمانی عملی خواهد شد که میان ادارات استخباراتی هر دو کشور در سطح‌های مختلف روابط برقرار باشد.
سرتاج عزیز، در شرایطی این موضوع را مطرح می‌کند که روابط میان کابل و اسلام‌آباد نسبت به هر وقت دیگر بیشتر پُر تنش شده است.
روابط میان افغانستان و پاکستان پس از آن به سردی گرایید که در کابل خونین ترین حمله‌های انتحاری صورت گرفت و پس از آن بدلیل ساخت دروازه در منطقه مرزی تورخم میان سربازان سرحدی هر دو کشور، درگیری مسلحانه رخ داد که در پی آن شماری از نیروهای امنیتی هر دو کشور به شمول یک جنرال پاکستانی کشته شدند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA