ads

ولسی جرگه به نامزدان وزارت داخله و لوی سارنوالی رای تاييد داد

ولسی جرگه تاج محمد جاهد را به عنوان وزیر داخله و فرید حمیدی را به عنوان لوی سارنوال مورد تایید قرار داد. نامزدان وزارت داخله و لوی سارنوالی که امروز به هدف کسب رای اعتماد برنامه های کار شان را اعلام کردند، موفق شدند که اعتماد نمایندگان مردم در این مجلس را کسب کنند.

نویسنده: The Killid Group
21 حمل 1395
ولسی جرگه به نامزدان وزارت داخله و لوی سارنوالی رای تاييد داد

ولسی جرگه تاج محمد جاهد را به عنوان وزیر داخله و فرید حمیدی را به عنوان لوی سارنوال مورد تایید قرار داد.
نامزدان وزارت داخله و لوی سارنوالی که امروز به هدف کسب رای اعتماد برنامه های کار شان را اعلام کردند، موفق شدند که اعتماد نمایندگان مردم در این مجلس را کسب کنند.
براساس نتایج اعلام شده از سوی ولسی جرگه، تاج محمد جاهد با کسب 190 رای تایید به عنوان وزیر داخله و فرید حمیدی با کسب 200 رای تایید به عنوان لوی سارنوال حکومت وحدت ملی افغانستان مورد تایید نماینده های مردم  قرار گرفتند.
با این حال قرار است ولسی جرگه در نشست های بعدی اش برای تایید یا هم رد محمد زمان سنگری نامزد عضویت شورای عالی ستره محکمه نیز رای گیری کند.
سنگری روز چهار شنبه همزمان با نامزدان وزارت داخله و لوی سارنوالی به عنوان نامزد عضویت شورای عالی ستره محکمه به ولسی جرگه معرفی شده بود.
از سوی هم در حال حاضر وزارت دفاع، ریاست عمومی امنیت ملی، شاروالی کابل، شماری از ادارات مستقل و برخی از ولایت ها و ولسوالی ها از سوی سرپرست ها اداره می شوند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA