ads

والی هملند بر ایجاد اصلاحات گسترده در نهادهای نظامی این ولایت تاکید می کند

مقام های محلی ولایت هلمند از ایجاد اصلاحات حات گسترده در ادارات نظامی این ولایت خبر میدهند.

نویسنده: The Killid Group
16 سرطان 1395
والی هملند بر ایجاد اصلاحات گسترده در نهادهای نظامی این ولایت تاکید می کند

مقام های محلی ولایت هلمند از ایجاد اصلاحات حات گسترده در ادارات نظامی این ولایت خبر میدهند. مقام های محلی ولایت هلمند از ایجاد اصلاحات حات گسترده در ادارات نظامی این ولایت خبر میدهند.
حیات الله حیات، والی این ولایت امروز هنگام ادای نماز عید در شهر لشکره گاه گفت:  در جریان دو ماه کار اش در این ولایت موفق شد، تشکیلات 400 پولیس خیالی را  که پیش از این در چوکات نیروهای امنیتی این ولایت وجود داشت، از بین ببرد و هماهنگی میان ادارت نظامی  را افزایش دهد.
وی، نبود هماهنگی پیش  از این در نهادهای امنیتی این ولایت را یک چالش جدی یاد کرد؛ اما افزود که در حال حاضر  ایجاد هماهنگی میان این ادارت سبب بهتر شدن وضعیت امنیتی در این ولایت شده است.
از سوی هم والی هلمند، عملیات نظامی موسوم به خنجر 13 را که در  مربوطات این ولایت راه اندازی شده استف موفق خواند و تاکید کرد که  این عملیات به هدف سرکوب مخالفان مسلح دولت و تامین امنیت در بخش های شمالی این ولایت نیز گسترش خواهد یافت.
حیات، همزمان با این، از طالبان مسلح نیز خواست که  دست از جنگ و کشتار مردم بردارند و در کنار سایر شهروندان کشور برای آبادی افغانستان کار کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA