ads

هفته نامه مرسل

مرسل، هفته نامۀ اختصاصی برای خانواده ها

نویسنده: The Killid Group
11 عقرب 1395
هفته نامه مرسل

مرسل محبوب ترین و پرتیراژ ترین هفته نامۀ مستقل برای زنان و فامیل هاست که در سراسر افغانستان بطور هفته وار بدسترس هموطنان قرار می گیرد.

هفته نامۀ مرسل در اوایل بحیث ضمیمه هفته نامۀ کلید نشر می گردید، و امروزه در بازار به قیمت 15 افغانی به فروش می رسد.

مرسل مترادف شکوفه و طراوت است، و نویسندگان و هیئت تحریر این هفته نامه همواره تلاش نموده اند تا عامل تشویق و حمایت از زنان و دختران در سراسر افغانستان باشند.

ماموریت مرسل: ابزار و وسیلۀ مستقل آگاهی دهی و سواد آموزی برای زنان در کشوری که اکثر معلومات و دانش در کنترول مردان است.

سیاست هیئت تحریر هفته نامۀ مرسل با تاسی از سیاست کلید گروپ براین اصل استوار است: مالکیت افغانی فرایند افغانستان، و متعهد به یک اصل است: حق مردم به دسترسی به معلومات و شنیده شدن خواسته های آنان. این امر اساس دولت داری خوب، حسابدهی و شفافیت است.

برای تحقق بخشیدن به این سیاست و این اصل، ما روش مختص به کلید گروپ را که بر گزارشدهی با کیفیت، خلاق، مستند، بموقع، درست و متعادل متمرکز است بکار می گیریم.

هفته نامۀ مرسل 12 گزارشگر زن دارد و مثل هفته نامۀ کلید شبکه گزارش دهی این کارمندان با بخش رادیویی کلید گروپ بطور هماهنگ عمل می کند. با بکارگیری این شیوه، گزارش ها از دو طریق به عامه مردم افغانستان می رسد.

هفته نامۀ مرسل و کارمندان آن به ظرفیت سازی و تکامل پایدار در محدودۀ منابع و زمان متعهد است.

همچنان شما می توانید، مطالب معلوماتی، خانوادگی و علمی را در صفحات فیشن، آشپزی، تدبیر منزل، اخبار داخلی و جالب مطالعه نمایید!

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA