ads

نگرانی اعضای حرکت مردمی صلح از سرنوشت همکاران شان

اعضای حرکت مردمی صلح خواهان از سرنوشت همکاران شان که گروه طالبان آنان را با خود برده اند ابراز نگرانی نموده و می افزایند که آنان تاکنون از سرنوشت 25 تن اعضای این حرکت بی خبر اند.

نویسنده: Abdul Malik Atash
15 جوزا 1398
نگرانی اعضای حرکت مردمی صلح از سرنوشت همکاران شان

اعضای حرکت مردمی صلح خواهان از سرنوشت همکاران شان که  گروه طالبان آنان را با خود برده اند ابراز نگرانی نموده و می افزایند که آنان تاکنون از سرنوشت 25 تن اعضای این حرکت بی خبر اند.

پاچاخان مولا داد مسئول روابط عمومی حرکت مردمی صلح خواهان در تماس با رادیو کلید می گوید :”تا کنون که چهار روز از ربودن همکاران شان از سوی گروه طالبان می گذرد آنان موفق نشده اند تا در مورد همکاران شان اطلاعی بدست آورند.”

به گفته مولاداد، قاری یوسف احمدی یکی از سخنگویان گروه طالبان در صحبت تیلفونی با وی از صحت مندی همکاران شان اطمینان داده است؛ اما در مورد اینکه آنان اکنون درکجا و تحت چه شرایطی بسر می برند چیزی نگفته است.

گفتنی است که حرکت مردمی صلح خواهان حدود یک هفته قبل به هدف تشویق گروه طالبان به روند صلح از شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند راهی ولسوالی های موسی قلعه و گرشک شدند.

گروه طالبان در نخست چهارتن اعضای این گروه را با خود شان بردند؛ اما شام روز دوشنبه 21 تن دیگر آنان را که منتظر بازگشت همراهان شان بودند نیز با خود شان بردند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA