ads

ننگرهار: 15 عضو گروه داعش در نتيجه عمليات طياره های بی سرنشين كشته شدند

در نتیجه عملیات هوایی طیاره های بی سرنشین نظامیان خارجی در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار، 15 عضو گروه داعش کشته شدند. در خبرنامه ی که از سوی دفتر رسانه های والی این ولایت به کلید فرستاده شد، آمده است که این افراد  شب گذشته در منطقه مومند دره این ولسوالی کشته شده اند. به نقل از خبرنامه، در پی این عملیات هوایی نظامیان خارجی، یک مقدار سلاح و مهمات گروه داعش که از آن در انجام اعمال هراس افگنانه  و نبرد علیه نیروهای دولتی استفاده می شد، نیز از بین رفته است.

نویسنده: The Killid Group
17 حوت 1394
ننگرهار: 15 عضو گروه داعش در نتيجه عمليات طياره های بی سرنشين كشته شدند

در نتیجه عملیات هوایی طیاره های بی سرنشین نظامیان خارجی در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار، 15 عضو گروه داعش کشته شدند.
در خبرنامه ی که از سوی دفتر رسانه های والی این ولایت به کلید فرستاده شد، آمده است که این افراد  شب گذشته در منطقه مومند دره این ولسوالی کشته شده اند. به نقل از خبرنامه، در پی این عملیات هوایی نظامیان خارجی، یک مقدار سلاح و مهمات گروه داعش که از آن در انجام اعمال هراس افگنانه  و نبرد علیه نیروهای دولتی استفاده می شد، نیز از بین رفته است.
منبع، می افزاید: در جریان این عملیات به باشنده های محل هیچ آسیب جانی ومالی نرسیده است. گروه داعش تاکنون دراین مورد چیزی نگفته است. این در حالیست که عملیات نظامی شاهين 18 که به هدف سرکوب گروه داعش در ولسوالی های اچین و نازیان این ولایت راه اندازی شده بود، پس از سه هفته دیروز به پایان رسید که به گفته ی مقام های امنیتی،  طی این مدت بسیاری از مناطق این ولسوالی ها از تصرف گروه د اعش بازپس گرفته شد و در آن مناطق، پوسته های امنیتی نیروهای خیزش مردمی  ایجاد گردید.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA