ads

نزديك به 60 تن از نيروهاي امنيتي در بدخشان كشته شدند

در پي درگيري نيروهاي امنيتي افغان با مخالفان مسلح در ولايت بدخشان، 28 تن از نيروهاي امنيتي سر بريده شده اند. عبدالروف انعامي، منشي ولسي جرگه و نماينده مردم بدخشان در نشست عمومي امروز گفت: بيش از 30 تن از نيروهاي امنيتي افغان نيز در پي درگيري با مخالفان مسلح در منطقه دهن آب خستك  كشته شده اند.

نویسنده: The Killid Group
24 حمل 1394
نزديك به 60 تن از نيروهاي امنيتي در بدخشان كشته شدند

در پي درگيري نيروهاي امنيتي افغان با مخالفان مسلح در ولايت بدخشان، 28 تن از نيروهاي امنيتي سر بريده شده اند.
عبدالروف انعامي، منشي ولسي جرگه و نماينده مردم بدخشان در نشست عمومي امروز گفت: بيش از 30 تن از نيروهاي امنيتي افغان نيز در پي درگيري با مخالفان مسلح در منطقه دهن آب خستك  كشته شده اند.
اما وزارت دفاع ملي با رد كشته شدن نزديك به 60 تن از نيروهاي امنيتي مي گويد:  در پيوند به درگيري روز جمعه گذشته در ولسوالي جرم بدخشان، شماري از مسوولان اردوي ملي را به اتهام سهل انگاري و غفلت توقيف كرده اند. 
وزارت دفاع ملي مي گويد: صبح روز جمعه گذشته، 200 تن از طالبان مسلح به قومانداني مولوي امان الدين والي نام نهاد طالبان در اين ولايت، بالاي پوسته هاي نيروهاي امنيتي افغان در منطقه دهن آب خستك ولسوالي جرم حمله كردند كه در نتيجه درگيري 5 ساعته، 33 تن از نيروهاي امنيتي افغان كشته، زخمي و مفقود شده اند.
به نقل از خبرنامه، در اين درگيري 20 مخالف مسلح به شمول 6 شهروند خارجي كشته و 17 تن ديگر شان زخمي شده اند.
اما ذبيح الله مجاهد، سخنگوي طالبان در خبرنامه‌اي گفته است كه در پي اين درگيري 49 تن از نيروهاي امنيتي افغان كشته و 45 تن ديگر شان را زخمي نموده اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA