ads

نتیجه یک نظر سنجی: ترامب دروغگو است

شبکه ان بی سی ایالات متحده امریکا، اخیرا نظر سنجی را انجام داده است که در آن 62 درصد مردم امریکا معتقد اند که ترامب یک فرد دروغگو است. به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، این نظر سنجی شبکه ان بی سی نشان می دهد که 62 در صد مردم امریکا معتقدند که دونالد […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
26 قوس 1397
نتیجه یک نظر سنجی: ترامب دروغگو است

شبکه ان بی سی ایالات متحده امریکا، اخیرا نظر سنجی را انجام داده است که در آن 62 درصد مردم امریکا معتقد اند که ترامب یک فرد دروغگو است.
به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، این نظر سنجی شبکه ان بی سی نشان می دهد که 62 در صد مردم امریکا معتقدند که دونالد ترامب یک فرد دروغگو است و در مورد دخالت روسیه در انتخابات سال2016 به مردم دروغ گفته است.
هم چنان نیمی از پاسخ دهندگان اظهار داشته اند که تحقیقات رابرت مولر لوی سارنوال ایالات متحده امریکا، درباره ارتباطات دونالد ترامپ با مسکو باعث شده است که آنها صداقت رئیس جمهور را مورد سوال قرار دهند.
شبکه ان بی سی هم چنان اظهار داشته است که این میزان از نرخ محبوبیت ترامپ پایین ترین رقم از زمان روی کار آمدن رییس جمهور امریکا است.
در همین حال ماه گذشته، 44 درصد امریکایی ها عملکرد شغلی ترامپ را تایید کردند که یکی از بالاترین ارقام بوده است؛ اما اکثر رای دهندگان امریکایی در تازه ترین نظرسنجی ها نحوه مدیریت مسائل مختلف توسط ترامپ را قبول نداشته اند.
به گونه مثال؛ 62 درصد مردم بر این باورند ترامپ دروغگو است، 57 درصد خواستار ارائه اظهارنامه مالیاتی وی هستند و 54 درصد هم گفته اند که به وعده هایش در باره این که “شکوه و عظمت را به امریکا باز می گردانیم” عمل نکرده است.
در عین حال یافته های تحقیقی نهاد پابلیک پالیسی نشان می دهد که ترامپ بالاترین محبوبیت را در تقریبا یک سال گذشته کسب کرده و 42 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی ارزیابی مثبتی در باره وی داشته اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA