ads

ناتو خواهان اعزام نیروهای بیشتر به افغانستان

کلید * سیزدهم دلو 1388سر منشي سازمان ناتو از اعضای این سازمان خواست نیروهای بیشتری به افغانستان اعزام کنند.به نقل از خبرگزاري رویترز، آندرس فوگ راسموسن که در کنفرانس مطبوعاتی ماهانه خود صحبت می کرد، گفت: ناتو برای آموزش سربازان افغانی بمنظور مبارزه با خشونت ها در افغانستان نیازمند نیروهای بیشتر از سوی اعضاست.وی گفت: […]

نویسنده: The Killid Group
13 دلو 1388
ناتو خواهان اعزام نیروهای بیشتر به افغانستان

کلید * سیزدهم دلو 1388

سر منشي سازمان ناتو از اعضای این سازمان خواست نیروهای بیشتری به افغانستان اعزام کنند.

به نقل از خبرگزاري رویترز، آندرس فوگ راسموسن که در کنفرانس مطبوعاتی ماهانه خود صحبت می کرد، گفت: ناتو برای آموزش سربازان افغانی بمنظور مبارزه با خشونت ها در افغانستان نیازمند نیروهای بیشتر از سوی اعضاست.

وی گفت: 40 هزار نیروی فوق العاده و اضافی که قرار است در ماه اگست در افغانستان مستقر شوند همچنین اقدام به برگزاری دوره های آموزشی خواهند کرد، اما هنوز این تعداد کافی نیست.

راسموسن افزود: نیروهای آیساف برای اهداف آموزشی تعلیم نیروهای افغان و نیروهای پولیس افغان در 5 سال آینده نیاز به نیروهای اضافی دارند و من در نشست آتی در استانبول بر این موضوع تاکید خواهم کرد.

وی افزود: اگر همانطور که گزارش می شود نیروهای امنیتی افغانستان قرار است تا سال 2011 تا سقف 300 هزار نفر باید برسند آنگاه حتی نیاز به گروههای آموزش دهنده بیشتری نیز حس خواهد شد.

گفتنی است که هم اکنون 21 گروه مسئولیت آموزش نیروهای اردوي افغانستان و بیش از 100 گروه هم آموزش پولیس را بر عهده دارند.

وزیران دفاع ناتو قرار است از امروز سه شنبه تا جمعه در استانبول گرد هم جمع شوند و درباره اعزام نیرو به افغانستان بحث کنند.

هم اکنون بيش از 110 هزار نیروی خارجی در افغانستان حضور دارند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید

به اشتراک بگزارید

طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA