ads

معاون شورای ولایتی فراه: 9 سرباز ارتش در این ولایت ربوده شده اند

معاون شورای ولایتی فراه می گوید که در حمله شب گذشته گروه طالبان بر پاسگاه های نیروهای امنیتی 10 سرباز ارتش کشته و 9 تن دیگر آنان از سوی گروه طالبان ربوده شده اند. شاه محمود نعیمی معاون شورای ولایتی فراه به رادیو کلید می‌گوید:”شب گذشته طالبان بر پوسته نیروهای اردوی ملی در منطقه” شوز […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
18 قوس 1397
معاون شورای ولایتی فراه: 9 سرباز ارتش در این ولایت ربوده شده اند

معاون شورای ولایتی فراه می گوید که در حمله شب گذشته گروه طالبان بر پاسگاه های نیروهای امنیتی 10 سرباز ارتش کشته و 9 تن دیگر آنان از سوی گروه طالبان ربوده شده اند.
شاه محمود نعیمی معاون شورای ولایتی فراه به رادیو کلید می‌گوید:”شب گذشته طالبان بر پوسته نیروهای اردوی ملی در منطقه” شوز و آب خرما “ از مربوطات ولسوالی بالابلوک حمله نمودند که 10 سرباز اردوی ملی کشته و 9 تن دیگر آنان را طالبان با خود برده اند”.
به گفته آقای نعیمی، گروه طالبان تجهیزات نظامی نیروهای امنیتی را نیز با خود برده‌اند.
اما عارف رضایی مسئول ارتباطات قول اردوی 207 ظفر این گفته های آقای نعیمی را رد نموده و می گوید:”طالبان در حمله بر پوسته نیروهای اردو در ولسوالی بالابلوک ۷ کشته و ۶ زخمی داشته اند و تنها ۴ سرباز اردوی ملی طی درگیری متقابل زخم برداشته‌اند”.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان نیز در صفحه تویتر خود نوشته است که در حمله شب گذشته این گروه 5 سرباز ارتش کشته و 10 تن دیگر آنان از سوی این گروه دستگیر شده اند.
مجاهد هم چنان نوشته است که یک تانک و مقدار زیاد اسلحه سبک و سنگین به دست نیز به دست این گروه افتاده است.
تلفات اخیر نیروهای امنیتی در ولایت فراه نگرانی اعضای شورای ولایتی و باشندگان این ولایت را به دنبال داشته است و آنان حکومت مرکزی را متهم به سهل انگاری در این مورد می کنند

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA