ads

مديران شماری از مكاتب در هرات به زور از شاگردان و معلمان پول می گيرند

شماری از معلمان و شاگردان مکاتب در ولایت هرات از برخورد سلیقه‌ی مدیران برخی مکاتب شکایت داشته و ادعا می‌کنند که مدیران اين مكاتب با رفتار دیکتاتورانه از معلمان و شاگردان پول می‌گیرند. آنان ادعا دارند که تعدادی از مدیران مکاتب به ویژه لیسه مهری هروی، نسوان تجربوی و محجوبه هروی برای برگزاری مهمانی ها، برنامه های مجلل و حتی به منظور کامیابی شاگردان از آنان به صورت اجباری پول می گیرند.

نویسنده: The Killid Group
5 ثور 1395
مديران شماری از مكاتب در هرات به زور از شاگردان و معلمان پول می گيرند

شماری از معلمان و شاگردان مکاتب در ولایت هرات از برخورد سلیقه‌ی مدیران برخی مکاتب شکایت داشته و ادعا می‌کنند که مدیران اين مكاتب با رفتار دیکتاتورانه از معلمان و شاگردان پول می‌گیرند.
آنان ادعا دارند که تعدادی از مدیران مکاتب به ویژه لیسه مهری هروی، نسوان تجربوی و محجوبه هروی برای برگزاری مهمانی ها، برنامه های مجلل و حتی به منظور کامیابی شاگردان از آنان به صورت اجباری پول می گیرند.
این معلمان و شاگردان تاکید دارند که برخی مدیران مکاتب فراتر از صلاحیت‌های وظیفوی با معلمان برخورد می کنند و حتی تعدادی از معلمان شان را اضافه بست می‌کشند.
مسوولان ریاست معارف هرات نيز این ادعا را در باره شماری مکاتب اين ولايت تایید می‌کنند.
عبدالرزاق احمد رییس معارف هرات در مصاحبه اختصاصی به کلید گفت: “درسال گذشته حدود 1000 شکایت در مورد درخواست پول از شاگردان و معلمان توسط شماری از مدیران مکاتب شهر و ولسوالی‌های هرات به این اداره رسیده است.”
وی می‌افزاید: برای رسیدگی به این مساله هیات ویژه‌ی تعیین گردیده و تعدادی از مسوولان مکاتب علاوه بر تغییر و تبدیلی به سارنوالی نیز معرفی شده‌اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA