ads

محکومیت پنج تن به جرم شراب نوشی

پنج تن از افرادی که به جرم نوشیدن شراب از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده بودند روز یکشنبه در محکمه شهری هرات محکوم شدند. به گزارش رادیو کلید هرات، این افراد چندی قبل از سطح شهر هرات در حالی که نشه بودند به همراه مقداری مشروبات الکلی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند.

نویسنده: The Killid Group
11 ثور 1391
محکومیت پنج تن به جرم شراب نوشی

پنج تن از افرادی که به جرم نوشیدن شراب از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده بودند روز یکشنبه در محکمه شهری هرات محکوم شدند.

به گزارش رادیو کلید هرات، این افراد چندی قبل از سطح شهر هرات در حالی که نشه بودند به همراه مقداری مشروبات الکلی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند.

سراج الدین نصر رئیس محکمه ابتدایی حوزه اول شهری هرات گفت، این افراد بعد از طی مراحل قانونی طب عدلی و اعترافات خود متهمان از سوی محکمه به تحمل هشتاد ضربه شلاق محکوم شدند .

در جریان یک ماه اخیر چهار تن به اتهام نوشیدن مشروبات الکلی در هرات مجازات شدند.

در همین حال شورای علمای هرات ضمن قدردانی از این اقدام ارگانهای عدلی و قضایی خواهان تطبیق احکام شرعی بالای سایر مجرمین جرایم جنایی گردیدند.

از اول سال جاری تا به حال بیش از 50 تن از باشنده گان شهر هرات به اتهام جرایم مختلف به حبس های قصیر و طویل محکوم به حبس شدند که در کاهش جرایم جنایی در این ولایت تأثیر مثبت داشته است.

این در حالیست که شماری از کارشناسان امور به این باورند که موجودیت فساد در برخی از ارگانهای عدلی و قضایی در کشور باعث شده تا مجرمین در محاکم دوم و سوم بیگناه شناخته شده و آزاد شوند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA