ads

لغمان: 56 پروژه برنامه همبستگی ملی در اين ولايت به بهره برداری سپرده شد

مسوولان وزارت احيا و انكشاف دهات در ولايت لغمان می گويند 56 پروژه برنامه همبستگی ملی به هزينه بيشتر از 68 ميليون افغانی در اين ولايت تكميل و به بهره برداری سپرده شد. براساس خبرنامه ی كه از سوی دفتر مطبوعاتی وزارت احيا و انكشاف دهات به كليد فرستاده شد، آمده است كه اين پرو‍ژه ها در ولسوالی های عليشنگ، علينگار، بادپش و قرغه يی اين ولايت به بهره برداری سپرده شده است.

نویسنده: The Killid Group
4 حمل 1395
لغمان: 56 پروژه برنامه همبستگی ملی در اين ولايت به بهره برداری سپرده شد

مسوولان وزارت احيا و انكشاف دهات در ولايت لغمان می گويند 56 پروژه برنامه همبستگی ملی به هزينه بيشتر از 68 ميليون افغانی در اين ولايت تكميل و به بهره برداری سپرده شد.
براساس خبرنامه ی كه از سوی دفتر مطبوعاتی وزارت احيا و انكشاف دهات به كليد فرستاده شد، آمده است كه اين پرو‍ژه ها در ولسوالی های عليشنگ، علينگار، بادپش و قرغه يی اين ولايت به بهره برداری سپرده شده است.
خبرنامه می افزايد پروژه های ياد شده شامل اعمار ديوارهای محافظوی، كانال های آبياری، ديوارهای استنادی، پلچك، پياده رو، احداث و جغل اندازی سرك، سربند آبياری، مراكز اجتماعی، حمام و حفر چاه های آب آشاميدنی بوده كه نزديك به 9000 خانواده از مزايای اين پروژه ها مستفيد خواهند شد.
از آغاز برنامه همبستگی ملی در ولايت لغمان تاكنون در 819 قريه اين ولايت بيش از 2600 پروژه در بخش های زراعت، ترانسپورت، سركسازی، صحت، تعليم و تربيه تكميل و به بهره برداری سپرده شده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA