ads

كميته ملی المپيك: رييس جمهور حق مداخله در تعيين روسای اين كميته را ندارد

محمد احسان نیرو سخنگوی کمیته ملی المپیک کشور می گوید که اگر رییس جمهور در امور داخلی این کمیته مداخله کند، این کمیته برای مدت دوسال از سوی کمیته بین المللی المپیک تحریم خواهد شد. به نقل از “نیرو” روسای کمیته های المپیک توسط بورد های مشورتی این کمیته ها انتخاب می شوند و رییس جمهور حق مداخله در تعیين رؤسای این کمیته ها را ندارد.

نویسنده: The Killid Group
9 حمل 1395
كميته ملی المپيك: رييس جمهور حق مداخله در تعيين روسای اين كميته را ندارد

محمد احسان نیرو سخنگوی کمیته ملی المپیک کشور می گوید که اگر رییس جمهور در امور داخلی این کمیته مداخله کند، این کمیته برای مدت دوسال از سوی کمیته بین المللی المپیک تحریم خواهد شد.
به نقل از “نیرو” روسای کمیته های المپیک توسط بورد های مشورتی این کمیته ها انتخاب می شوند و رییس جمهور حق مداخله در تعیين رؤسای این کمیته ها را ندارد.
این در حالیست که هشت ماه پیش فهیم هاشمی در سمت ریاست کمیته ملی المپیک تعیین گردید ولی به اساس گفته های نیرو، فهیم هاشمی نتوانست وظایف اش را به گونه ی درست انجام دهد و سر انجام محمد ظاهر اغبر از سوی بورد مشورتی این کمیته به عنوان رییس کمیته ملی المپیک برای مدت چهار سال انتخاب شد، اما به گفته ی نیرو اکنون فهیم هاشمی برای بدست گرفتن دوباره این سمت خواستار دخالت حکومت در این مورد شده است.

 

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA