ads

كشته شدن 41 تن در درگيري ميان اردوي ملي و طالبان

وزارت دفاع ملي عصر جمعه در بيانيه‌اي اعلام كرد كه در 48  ساعت گذشته در چندين عمليات جداگانه در جنوب و شرق كشور، 33 شورشي مسلح و 8 تن از نيروهاي اردوي ملي كشته شدند. در بيانيه وزارت دفاع ملي آمده است :  در اين عمليات ها در ولايت هاي غزني، ميدان وردك، هلمند، ارزگان، […]

نویسنده: The Killid Group
23 اسد 1389
كشته شدن 41 تن در درگيري ميان اردوي ملي و طالبان

وزارت دفاع ملي عصر جمعه در بيانيه‌اي اعلام كرد كه در 48  ساعت گذشته در چندين عمليات جداگانه در جنوب و شرق كشور، 33 شورشي مسلح و 8 تن از نيروهاي اردوي ملي كشته شدند.

در بيانيه وزارت دفاع ملي آمده است :  در اين عمليات ها در ولايت هاي غزني، ميدان وردك، هلمند، ارزگان، لغمان، لوگر و پكتيا، 3  نفر از قوماندان هاي مشهور گروه طالبان به نام‌هاي غلام حضرت، اسدالله و شاه در ولايت لغمان همراه با 6  تبعه  خارجي كشته شدند.

بنابر اعلام وزارت دفاع ،  در اين عملياتها 7  نفر از شورشيان و 19 نفر از نيروهاي اردوي ملي زخمي و 39 نفر از نيروهاي طالبان هم همراه با مقدار زيادي سلاح و مهمات و وسايل مخابراتي، بازداشت شدند.

در بيانيه وزارت دفاع ملي در حالي از  عمليات در مناطق مختلف كشور با هدف سركوبي شورشيان خبر داده مي شود كه حامد كرزي رييس جمهور در پيام خود به مناسبت ماه رمضان، از گروه طالبان خواسته است تا به احترام اين ماه دست از خشونت و درگيري بردارد

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA