ads

قوماندان امنیه غزنی بدلیل بی‌عدالتی در وزارت داخله استفعا کرد

امین‌الله امرخیل، قوماندان امنیه ولایت غزنی، بدلیل آنچه که بی‌عدالتی در وزارت امور داخله می‌داند، از سمت‌اش در این ولایت استعفا کرد

نویسنده: zekria
8 سنبله 1395
قوماندان امنیه غزنی بدلیل بی‌عدالتی در وزارت داخله استفعا کرد

امین‌الله امرخیل، قوماندان امنیه ولایت غزنی، بدلیل آنچه که بی‌عدالتی در وزارت امور داخله می‌داند، از سمت‌اش در این ولایت استعفا کرد.
جنرال امرخیل، اخیراً پس از آن که شماری از افسران وزارت داخله به مناسبت نودو هفتمین سالروز استرداد استقلال کشور ترفیع کردند، گفته بود که وزارت داخله ترفیعات و مدال‌ها را براساس روابط تنظیمی و در بدل پول توزیع می‌کند و در این بخش عدالت و توانایی رعایت نمی‌شود.
اما امرخیل، در تازه‌ترین مورد پس از ارایه استفا نامه‌اش به وزارت داخله، می‌‎گوید: “بدلیل بی‌عدالتی در این وزارت و بی‌توجهی به افسران و سربازان ولایت غزنی، از ادامه کار مایوس شده است.”
به گفته‌ای امرخیل، از نخستین روزی که در ولایت غزنی به کار آغاز کرد، تاکنون حتی یک زخمی نیروهای امنیتی به ویژه سربازان پولیس از سوی رییس جمهور و وزارت داخله تقدیر نشده است.
وی، تاکید می‌کند که استعفا نامه‌ا‌ی خود را به کابل فرستاده؛ اما تاکنون وزارت امور داخله استعفای او را منظور نکرده است.
این در حالیست که جنرال امین‌الله امرخیل، پیش از آن که به ولایت غزنی اعزام شود، به حیث قوماندان امنیه در ولایت بغلان ایفای وظیفه می‌کرد.
از امرخیل به عنوان یک چهره دشمن‌ستیز یاد می‌شود و در بیشتر عملیات‌های نظامی به هدف سرکوب مخالفان مسلح دولت نیز نقش برجسته داشته است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA