ads

قهرماني تيم ملي ورزشهاي رزمي

تیم ملی ورزشهای رزمی کشور با کسب 13 مدال طلا, 3 نقره و 2 برنز و دو کمربند و مقام قهرمانی از مسابقات قهرمانی بین المللی به كشور بازگشتند. به گزارش رادیو کلید کابل، این مسابقات از تاریخ 22 تا 24 سنبله در شهر دهلی جدید هند با اشتراک شش کشور برگزار شده بود كه تیم افغانستان با ترکیب 24 ورزشکار دربخش زنان و مردان در این رقابت ها شرکت نموده بودند كه در بخشهای فری فایت، پارت فایت و مکس فایت با حریفان شان رقابت نمودند.

نویسنده: The Killid Group
27 سنبله 1391
قهرماني تيم ملي ورزشهاي رزمي

تیم ملی ورزشهای رزمی کشور با کسب 13 مدال طلا, 3 نقره و 2 برنز و دو کمربند و مقام قهرمانی از مسابقات قهرمانی بین المللی به كشور بازگشتند.

به گزارش رادیو کلید کابل، این مسابقات از تاریخ 22 تا 24 سنبله در شهر دهلی جدید هند با اشتراک شش کشور برگزار شده بود كه تیم افغانستان با ترکیب 24 ورزشکار دربخش زنان و مردان در این رقابت ها شرکت نموده بودند كه در بخشهای فری فایت، پارت فایت و مکس فایت با حریفان شان رقابت نمودند.

در پایان باز محمدمبارز و حسیب الله فیضی با شکست دادن حریفان هندی شان کمربند طلا بدست آوردند و ديگر اعضاي تيم افغانستان با 13 مدال طلا و 3 نقره و دو برنز بر گشتند. گفتيست كه در اين رقابت ها افغانستان مقام اول، هندوستان در جايگاه دوم و ایران در رده اي سوم جا گرفتند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA