ads

عواید ولایت خوست در سال جاری 11 درصد افزایش یافته است

شاروال ولایت خوست در نشستی که تحت نام “حسابدهی شاروالی به مردم” در این ولایت برگزار گردیده بود، سال 1397 را پر دستاورد خواند و گفت که در این سال عواید این ولایت 11 درصد افزایش یافته است. انجنیر عبدالبصیر محمدزی شاروال ولایت خوست در نشستی که به منظور حسابدهی مسوولان شاروالی به مردم تدویر […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
9 جدی 1397
عواید ولایت خوست در سال جاری 11 درصد افزایش یافته است

شاروال ولایت خوست در نشستی که تحت نام “حسابدهی شاروالی به مردم” در این ولایت برگزار گردیده بود، سال 1397 را پر دستاورد خواند و گفت که در این سال عواید این ولایت 11 درصد افزایش یافته است.
انجنیر عبدالبصیر محمدزی شاروال ولایت خوست در نشستی که به منظور حسابدهی مسوولان شاروالی به مردم تدویر یافته بود گفت :” در سال 1397 عواید این ولایت بالغ به 132 ملیون افغانی می رسد که این رقم نظر به سال گذشته 11 درصد افزایش را نشان میدهد.”
به گفته محمدزی، خوست از منظر جمع آوری عواید در رده چهارم پس از شهر های بزرگ کشور قرار دارد که بیشترین عواید را در سال 1397 جمع آوری نموده است.
هر چند به گفته شاروال خوست در این اواخر در بخش های مختلف شهر کار صورت گرفته و در بازسازی شهر خوست تغیر رونما گردیده است، مگر باز هم نیاز به کار های اساسی در این شهر است.
شاروال خوست به مردم این ولایت اطمینان داد که به هر اندازه که عواید جمع آوری شود در بخش های زیربنا در این ولایت به مصرف خواهد رسید.
خوست يکى از ولايات سرحدى افغانستان است که بیشترین باشندگان آن مصروف زراعت و تجارت می باشند، امور تجارتی اخیرا در این ولایت رشد کرده و مردم از این طریق امرار معاش می کنند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA