ads

عبدرب رسول سیاف، از بسیج سازی مردم در کشور هشدار داد

عبدرب رسول سیاف، رهبر جهادی و رئیس شورای حراست و ثبات افغانستان از بسیج سازی مردم علیه گروه ها و جریان های مسلح مخالف حکومت هشدار داد.
در خبرنامۀ که که امروز از سوی این شورا در کابل پخش شد آمده است که:”به هدف تأمین امنیت پایدار و مبارزه علیه نهاد، گروه و جريان های داخلي و خارجي كه قتل نظامیان و غیر نظامیان افغان را روا مي دانند، به “بسيج ملت” در چارچوب قوانين افغانستان و تقاضاي اوضاع، متوسل خواهد شد.”

نویسنده: zekria
11 عقرب 1395
عبدرب رسول سیاف، از بسیج سازی مردم در کشور هشدار داد

عبدرب رسول سیاف، رهبر جهادی و رئیس شورای حراست و ثبات افغانستان از بسیج سازی مردم علیه گروه ها و جریان های مسلح مخالف  حکومت هشدار داد.
در خبرنامۀ که که امروز از سوی این شورا در کابل پخش شد آمده است که:”به هدف تأمین امنیت پایدار و مبارزه علیه نهاد، گروه و جريان های داخلي و خارجي كه قتل  نظامیان و غیر نظامیان افغان  را روا مي دانند، به “بسيج ملت” در چارچوب قوانين افغانستان و تقاضاي اوضاع، متوسل خواهد شد.”
خبرنامه به نقل از سیاف می افزاید:”  ازتمام جوانب و سطوح حكومت انتظار دارند تا يك تعريف مشخص، مشترك و واحد از منافع ملي، وحدت ملي، و دشمن ملي داشته باشند .”
این شورا یک بار دیگر  نبرد نظامیان افغان را برحق خوانده و تاکید کرده است که  هيچ نوع اظهارات غير مسئولانه از سوي منابع حكومتي، غير حكومتي و داخلي و خارجي نتواند در اراده و انگيزه  انان خلل وارد كند .
شوراي حراست و ثبات افغانستان ، ضمن حمایت از کمک های متحدان افغانستان، از آنان خواسته که  با منابع پرورش، تجهيز و صدور پديده تروریزم موضع مشخص و عملي داشته باشند و از روند تصميم گيري هاي بين الافغاني حمايت و استقبال کنند.
این در حالیست که پیش از این نیز عبدرب رسول سیاف، هشدار داده بود که اگر توطیه های علیه افغانستان ادامه یابد و  دولت مردم را بسیج نکند، او این کار را انجام خواهد داد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA