ads

عبدالله: طالبان هیچ باوری به صلح و آینده عاری از خشونت در افغانستان ندارند

رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی می‌گوید، گروه طالبانه با ادامه خشونت‌های مکرر که غیرنظامیان به‌شمول زنان و کودکان، از قربانیان اصلی آن بودند، ثابت کردند که هیچ باوری به صلح و آینده عاری از خشونت در افغانستان ندارند.

نویسنده: Jamshid Mujadedi
28 سرطان 1398
عبدالله: طالبان هیچ باوری به صلح و آینده عاری از خشونت در افغانستان ندارند

رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی می‌گوید، طالبان با ادامه خشونت‌های مکرر که غیرنظامیان به‌شمول زنان و کودکان، از قربانیان اصلی آن بودند، ثابت کردند که هیچ باوری به صلح و آینده عاری از خشونت در افغانستان ندارند.
بر اساس یک اعلامیه ریاست اجرائیه، عبدالله عبدالله در واکنش به حملات انتحاری و مسلحانه در مقابل پوهنتون کابل و قومندانی امنیه ولایت کندهار گفت، انتظار می‌رفت پس از چند دور نشست و گفت‌وگو در مورد صلح، تغییری در رفتار و اعمال طالبان به وجود آید؛ اما این گروه همچنان به خشونت‌ها ادامه می‌دهد.
عبدالله گفته است، این حملات بزدلانه نشان می‌دهد که برخلاف ادعاها، هیچ تغییری در تفکر تروریستی و خشونت‌باورانه گروه طالبان، به وجود نیامده است.
این درحالیست که گروه طالبان مسؤلیت حمله گروهی بالای قومندانی امنیه ولایت کندهار را بر عهده گرفته؛ اما اعلام کرده که انفجار در مقابل پوهنتون کابل کار این گروه نیست.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA