ads

طالبان چهار عضو حرکت مردمی صلح را با خود شان برده اند

گروه طالبان چهار عضو حرکت مردمی صلح خواهان را در ولسوالی موسی قلعه ولایت هلمند با خودشان برده اند. اعضای حرکت مردمی صلح خواهان می گویند که این چهار تن را طالبان به دلیل مشوره و نظر خواهی با خود برده اند پاچاخان مولاداد مسئول روابط و معلومات این حرکت مردمی می گوید که شب […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
13 جوزا 1398
طالبان چهار عضو حرکت مردمی صلح را با خود شان برده اند

گروه طالبان چهار عضو حرکت مردمی صلح خواهان را در ولسوالی موسی قلعه ولایت هلمند با خودشان برده اند.

اعضای حرکت مردمی صلح خواهان می گویند که این چهار تن را طالبان به دلیل مشوره و نظر خواهی با خود برده اند

پاچاخان مولاداد مسئول روابط و معلومات این حرکت مردمی می گوید که شب گذشته  پس از افطار روزه گروه طالبان چهار عضو این گروه را با خود شان برده اند.

هر چند پاچاخان در مورد اینکه طالبان این چهار تن را به جبر با خود شان برده اند یا رضایت ابراز نظر نکرد؛ اما زین الله ستانکزی نویسنده و خبرنگار محلی در این ولایت می گوید که اگر گروه طالبان این اعضای حرکت مردمی را به رضایت خود شان بخاطر مشوره برده باشند مشکلی نیست؛ اما اگر با جبر برده باشند بر همه جریان های صلح طلب تاثیر بد دارد.

اعضای این حرکت اخیرا از شهر لشکرگاه به سوی ولسوالی موسی قلعه این ولایت به مناطقی که تحت قلمرو گروه طالبان قرار دارد، سفر نموده و از گروه طالبان خواستار آتش بس شده اند.

ذبیج الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان چندی پیش به رسانه ها گفته بود که آنان به این جرکت اجازه نمی دهند تا در مناطق تجت سیطره این گروه وارد شوند.

گفتنی است که حرکت مردمی صلح خواهان، حدود یک سال قبل از سوی باشندگان ولایت هلمند براه انداخته شد و اعضای این حرکت با پای پیاده تا کابل آمده و از نهاد های ذیدخل خواستار تامین صلح شدند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA