ads

طالبان حملات شان را بر ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس شدت بخشیده اند

مقام‌های محلی در ولایت بادغیس از جنگ شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان در اطراف ولسوالی بالامرغاب خبر می‌دهند. عزیز بیگ رییس شورای ولایتی بادغیس هشدار می‌دهد که اگر حملات هوایی بر مواضع طالبان در ولسوالی بالامرغاب صورت نگیرد تلفات گسترده بر نیروهای امنیتی وارد خواهد شد. او هم چنان افزود که شماری از نیروهای […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
15 حمل 1398
طالبان حملات شان را بر ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس شدت بخشیده اند

مقام‌های محلی در ولایت بادغیس از جنگ شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان در اطراف ولسوالی بالامرغاب خبر می‌دهند.

عزیز بیگ رییس شورای ولایتی بادغیس هشدار می‌دهد که اگر حملات هوایی بر مواضع طالبان در ولسوالی بالامرغاب صورت نگیرد تلفات گسترده بر نیروهای امنیتی وارد خواهد شد.

او هم چنان افزود که شماری از نیروهای امنیتی در نتبجه نبرد با گروه طالبان کشته و زخمی شده و هم چنان بیش از 600 نیروی امنیتی در این ولسوالی نگران وضعیت شان می‌باشند.

از سوی هم جمشید شهابی سخنگوی والی بادغیس به رادیو کلید می گوید که حملات هوایی نیروهای امنیتی بر مواضع طالبان در ولسوالی بالامرغاب آغاز شده است.

آقای شهابی بیان داشت که نیروهای کماندو نیز برای کمک به نیروهای امنیتی به ساحه اعزام شده اند.

به گفته او، صدها تن اعضای گروه طالبان در جنگ بالامرغاب شامل اند و درگیری شدید در اطراف بازار ولسوالی میان نیروهای امنیتی و طالبان جریان دارد.

سخنگوی والی بادغیس هم چنان افزود که طی این درگیری به دو طرف تلفاتی وارد شده اما آمار دقیق آن تاکنون مشخص نیست.

گفتنی است که حملات طالبان بر ولسوالی بالامرغاب از یک ماه به این سو جریان دارد و برخی از نیروهای امنیتی به علت به درازا کشیدن این جنگ را بی کفایتی مقام های امنیتی در این ولایت عنوان می کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA