ads

سوریه اسراییل را به حملات مشابه تهدید کرد

نماینده دایمی سوریه در شورای امنیت گفته است که اگر سازمان ملل به حملات اردوی اسراییل به دمشق پاسخ ارایه نکند، سوریه نیز میدان هوایی تل ابیب پایتخت اسراییل را بمباران خواهد کرد. بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در شورای امنیت در سخنرانی خود در برابر این شورا تهدید […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
3 دلو 1397
سوریه اسراییل را به حملات مشابه تهدید کرد

نماینده دایمی سوریه در شورای امنیت گفته است که اگر سازمان ملل به حملات اردوی اسراییل به دمشق پاسخ ارایه نکند، سوریه نیز میدان هوایی تل ابیب پایتخت اسراییل را بمباران خواهد کرد.
بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، بشار جعفری، نماینده دائم سوریه در شورای امنیت در سخنرانی خود در برابر این شورا تهدید کرد که در صورتی که شورای امنیت تدابیر لازم برای توقف تجاوزات مکرر اسرائیل به خاک سوریه را لحاظ نکند کشورش نیز از حق قانونی‌اش در دفاع از خود استفاده می‌کند.
به گفته او، واکنش به تجاوز اسرائیل علیه میدان هوایی بین‌المللی دمشق مقابله باالمثل و بمباران میدان هوایی تل ابیب خواهد بود.
جعفری هم چنان تاکید کردکه بمباران اسرائیل نقض علنی قانون بین‌المللی، منشور سازمان ملل و قطعنامه‌های مربوطه شورای امنیت محسوب می‌شود و به منزله اخلال در ماموریت نظارت سازمان ملل است که مشروعیت رویکرد سازمان ملل را از بین می‌برد.
نماینده دایم سوریه در سازمان ملل هم چنان از کشور های حامی اسراییل خواست تا در مواضع و سیاست های خود بازنگری کرده و به قانون بین المللی مراجعه نمایند.
این در حالیست که اردوی اسراییل دو روز قبل میدان هوایی بین المللی دمشق را مورد حملات موشکی قرار داد و مقامات آن کشور ادعا نمودند که اردوی آن کشور ذخیره گاه اسلحه حزب الله لبنان را در سوریه هدف قرار داده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA