ads

سروي در مورد نظريات مردم در مورد پوليس

نتايج سروي درك و نظريات مردم در مورد پوليس اعلام شد. اين سروي در مورد نظريات مردم نسبت به پوليس در سال 2010 توسط مركز پژوهش نظرياتي، اجتماعي و اقتصادي افغان ACSOR  صورت گرفته و هدف از آن فراهم آوري اطلاعات و درك نظريات مردم از سراسر كشور نسبت به پوليس بوده است.

نویسنده: The Killid Group
14 دلو 1389
سروي در مورد نظريات مردم در مورد پوليس

نتايج سروي درك و نظريات مردم در مورد پوليس اعلام شد.

اين سروي در مورد نظريات مردم نسبت به پوليس در سال 2010 توسط مركز پژوهش نظرياتي، اجتماعي و اقتصادي افغان ACSOR  صورت گرفته و هدف از آن فراهم آوري اطلاعات و درك نظريات مردم از سراسر كشور نسبت به پوليس بوده است.

“ماتيو وورشا” نماينده اين مركز گفت كه در اين سروي آمده است كه در مجموع 79 درصد از مردم در مورد پوليس نظريات مثبت داشته اند.

بر اساس بخش ديگري از اين سروي، بيشتر از 25 درصد گفته اند كه پوليس معتاد به مواد مخدر مي باشد، 19 درصد گفته اند كه پوليس در قاچاق مواد مخدر ذيدخل است و 10 تا 23 درصد نيز از توقف هاي نابجا توسط پوليس، تلاشي هاي نامناسب، آزار و اذيت فيزيكي و تهمت هاي نامشروع از طرف پوليس گزارش داده اند.

در سروي همچنين آمده است كه نصف مردم مي گويند كه قضاياي جرمي خويش را به پوليس نه بلكه به سران قريه و ديگر جاها ارجاع مي دهند و در جريان سال 2010 فقط هفت در صد از سروي شوندگان از تماس و ارتباطات اضطراري با پوليس استفاده كرده اند.

همچنان براساس اين سروي، 60 درصد مردم از فساد اداري در بخش هاي پوليس خبر داده اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA