ads

سران القاعده در خارج ازافغانستان فعاليت دارند

آیساف از فعالیت سران القاعده دربيرون ازافغانستان خبر داده می گوید، اين گروه قادر نيست حملات بزرگى مانند يازدهم سپتمبر را انجام دهد. به گزارش پژواک، کارستين جکوبسن  سخنگوى نظامى آيساف؛ روز یکشنبه درمصاحبه با این آژانس خبری گفته است که آيساف در تلاش است تا سران القاعده را درهرجايى که باشند، هدف قرار دهد.

نویسنده: The Killid Group
21 سنبله 1390
سران القاعده در خارج ازافغانستان فعاليت دارند

آیساف از فعالیت سران القاعده دربيرون ازافغانستان خبر داده می گوید، اين گروه قادر نيست حملات بزرگى مانند يازدهم سپتمبر را انجام دهد.

به گزارش پژواک، کارستين جکوبسن  سخنگوى نظامى آيساف؛ روز یکشنبه درمصاحبه با این آژانس خبری گفته است که آيساف در تلاش است تا سران القاعده را درهرجايى که باشند، هدف قرار دهد.

سخنگوى نظامى  آيساف همچنین گفته است که  بعدازحمله يازده هم سپتامبر، کمپاين جهانى؛ برای از بين بردن القاعده آغاز شده است و از ده سال بدينسو، مبارزه عليه اين گروه ادامه دارد.

به گفتهء وی، القاعده ،يک سازمان جهانى است که نتوانست در اين ده سال به اهدافى که داشت، نايل آيد.

به گفتهء جگوبسن:” هدف القاعده و تروريستان اين بودکه مي خواستند مذاهب مختلف را باهم درگير نمايند که در اين هدف شان؛ ناکام شدند.”

وی همچنان گفته است که سران القاعده در بيرون از افغانستان حضور دارند و جنگ را از همانجا در افغانستان  به پيش مي برند.

جکوبسن از کشور خاصی به عنوان محل حضور رهبران القاعده نام نبرده است.

وی همچنین گفته است که سازمان القاعده ضعیف شده است، ولى هنوزهم يک تهديد در منطقه و جهان به شمار مي رود.

جکوبسن، کشته شدن اسامه بن لادن رهبر القاعده را يک دستاورد بزرگ خوانده و گفته است که  با کشته شدن وى،  قدرت اين گروه ازهم پاشيده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA