ads

رییس جمهور غنی: در مبارزه با فساد اداری نباید سیاسی و سلیقه‌ای عمل شود

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور  در نخستین جلسه شورای عالی حاکمیت قانون و مبارزه با فساد اداری، به نهادهای دولتی به خصوص به مرکز عدلی قضایی مبارزه با فساد اداری  دستور داد که  با فساد اداری  نباید سلیقه‌ای برخورد شود.

نویسنده: The Killid Group
8 اسد 1395
رییس جمهور غنی: در مبارزه با فساد اداری نباید سیاسی و سلیقه‌ای عمل شود

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور  در نخستین جلسه شورای عالی حاکمیت قانون و مبارزه با فساد اداری، به نهادهای دولتی به خصوص به مرکز عدلی قضایی مبارزه با فساد اداری  دستور داد که  با فساد اداری  نباید سلیقه‌ای برخورد شود. محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور  در نخستین جلسه شورای عالی حاکمیت قانون و مبارزه با فساد اداری، به نهادهای دولتی به خصوص به مرکز عدلی قضایی مبارزه با فساد اداری  دستور داد که  با فساد اداری  نباید سلیقه‌ای برخورد شود.
مرکز عدلی قضایی مبارزه با فساد اداری اخیرا پس از حدود دو سال  رایزنی میان رهبران  ارشد حکومت وحدت ملی ایجاد شد.
دواخان مینه پال، معاون سخنگوی رییس جمهور می گوید: این مرکز به هدف اصلاح و تقویت نظام عدلی و قضایی افغانستان و مبارزه با فساد اداری ایجاد شده و قرار است هر شش ماه یک بار فعالیت‌های آن زیر نظر رئیس جمهور غنی بررسی شود.
به گفته او، در نشست دیروز شورای عالی حاکمیت قانون و مبارزه با فساد اداری، لایحه وظایف  مرکز عدلی قضایی مبارزه با فساد اداری تصویب شد و فردا دارالانشای این مرکز به گونه رسمی آغاز به کار می کند.
با این حال، عبدالله عبدالله، رئیس اجراییه  حکومت که  روز گذشته  در  جلسه شورای عالی حاکمیت قانون و مبارزه با فساد اداری حضور داشت تاکید کرد که  نهادهای عدلی و قضایی ادرات مستقل اند و به هیچ فرد اجازه داده نخواهد شد که در امور کاری  آن مداخله سیاسی کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA