ads

رادیو های محلی کلید به گونه ای انلاین در www.tkg.af/radios

کلید گروپ به گونه ای رسمی نشرات انلاین رادیو های محلی اش را به روز یکشنبه افتتاح کرد. حال مخاطبان این گروه رسانه ای در سراسر جهان با رفتن روی آدرس www.tkg.af/radios میتوانند به نشرات رادیو های محلی کلید گروپ در ولایت های بلخ، قندهار، غزنی، هرات، ننگرهار و خوست دسترسی داشته باشند.

نویسنده: The Killid Group
27 جدی 1394

کلید گروپ به گونه ای رسمی نشرات انلاین رادیو های محلی اش را به روز یکشنبه افتتاح کرد. حال مخاطبان این گروه رسانه ای در سراسر جهان با رفتن روی آدرس www.tkg.af/radios میتوانند به نشرات رادیو های محلی کلید گروپ در ولایت های بلخ، قندهار، غزنی، هرات، ننگرهار و خوست دسترسی داشته باشند. در همایش که به مناسبت گشایش رسمی نشرات این رادیو ها به گونه ای انلاین در رادیو کلید کابل برگزار شده بود، شهیراحمد ذهين، موسس كليد گروپ با انکه بر تعهد هر چه بیشتر کلید برای رسانیدن اطلاعات موثق، دقیق و بی طرف به مخاطبان رادیو های اش تاکید کرد، افزود: که پس از این تمامی افغان ها در سراسر جهان در کنار دسترسی به خبرهای افغانستان به برنامه های کلید گروپ در بخشهای هم به گونه ای 24 ساعته دسترسی خواهند داشت.

از سوی هم، نجيبه ايوبي، رييس عمومي كليدگروپ و موسسه‌ي خدمات انكشافي و بشري براي افغانستان، آنلاين شدن راديوهاي ولايتي اين اداره را نتيجه فعاليت جمعي همکاران اش عنوان کرده افزود: انلاین شدن رادیو های محلی کلید گروپ وظایف کارکنان این گروه نشراتی را بیش از پیش دشوار خواهد ساخت، به گفته ای وی کلید گروپ بیشتر از گذشته در ارتقای محتوای نشراتی اش خواهد کوشید تا مخاطبان اش در سراسر جهان را راضی نگهدارد. وی هم چنان به افغان های که در بیرون از کشور سکونت دارد مژده داد که پس از این به لهجه های محلی خود شان از رویداد های که در روستا ها  و ولایات شان رخ میدهد، اگاه خواهند شد.

کلید گروپ در حال حاضر در کنار رادیو کلید کابل در شش ولایت بزرگ کشور، بلخ، غزنی، قندهار، هرات، ننگرهار و خوست با لهجه های محلی مردم نشرات دارد، و باشندگان ولایت های کندز و نیمروز نیز میتوانند روی انتن های عادی در موج اف ام به نشرات رادیو کلید کابل دسترسی داشته باشند. در کنار این دو مجله های هفته وار به نام های کلید و مرسل یک مجله ای فرهنگی تخصصی بنام سپیده که فصل وار منتشر میگردد نیز بخش از فعالیت های رسانه ای کلید گروپ را شکل میدهد. هم چنان کسان که به انترنت دسترسی دارند، روی ادرس www.tkg.af به هردو زبان دری و پشتو و هم چنان انگلیسی میتوانند با اخرین خبرها، گزارشها، تحلیل ها، گزارش های تحقیقی و کارتون ها در ویب سایت کلید دسترسی داشته باشند.  

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA