ads

رئیس جمهور غنی بر ایجاد اصلاحات در ماموریت سازمان ملل در کشور تاکید کرد

محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشور، در دیدار با آنتونیو گوترش سرمنشی عمومی سازمان ملل متحد، بر ارزیابی و ایجاد اصلاحات در مآموریت هیات معاونت این سازمان در افغانستان تأکید کرده و گفته که انتظار می‌رود طی شش ماه در این زمینه شاهد نتایج مثبت باشد. دفتر رسانه های ریاست جمهوری کشور می گوید: رئیس جمهور غنی […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
25 جوزا 1396
رئیس جمهور غنی بر ایجاد اصلاحات در ماموریت سازمان ملل در کشور تاکید کرد

محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشور، در دیدار با آنتونیو گوترش سرمنشی عمومی سازمان ملل متحد، بر ارزیابی و ایجاد اصلاحات در مآموریت هیات معاونت این سازمان در افغانستان تأکید کرده و گفته که انتظار می‌رود طی شش ماه در این زمینه شاهد نتایج مثبت باشد.
دفتر رسانه های ریاست جمهوری کشور می گوید: رئیس جمهور غنی در این دیدار گفته که، حوادث اخیر در افغانستان به‌خصوص در کابل، صبر مردم را به اتمام رسانده و از این ناحیه شهروندان افغان رنج می‌برند.
به نقل از خبرنامه، رئیس‌جمهورغنی در پیوند به چگونگی تامین صلح در کشور گفته که در دیدار اخیر اش با صدراعظم پاکستان، موافقت گردید تا از نشست گروه هماهنگی چهارجانبه میان نمایندگان افغانستان، پاکستان، چین و امریکا به‌منظور گسترش صلح در کشور، استفاده شود.
با این حال، آنتونیو گوترش، می گوید: سازمان ملل متحد به‌عنوان همکار دوام‌دار، با دولت و مردم افغانستان هم‌چنان باقی خواهد ماند و از برنامه‌های حکومت افغانستان در راستای تأمین صلح و ثبات و همچنان اصلاحات در نهادهای حکومتی، حمایت می‌نماید.
این در حالیست که، سرمنشی عمومی سازمان ملل متحد دیروز در یک سفر از پیش اعلام نشده وارد کابل شد و برعلاوه دیدار با رهبران حکومت وحدت ملی، با مردم بخصوص با بیجاشدگان داخلی نیز دیدار کرد و بر حل خشونت ها روان از راه های سیاسی تاکید نمود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA