ads

دو کشته و 130 زخمی در حوادث ترافیکی ایام عید

بر اثر وقوع حوادث ترافیکی در ایالام عید در هرات، دو تن کشته و 130  تن دیگر زخمی شدند. به گزارش رادیو کلید هرات، مسؤلین شفاخانه حوزوی هرات  می گویند، بر اثر حوادث ترافیکی در جریان روزهای عید سعید فطر دو تن کشته و 130 تن دیگر مجروح گردیدند که اکثرابه شفاخانه انتقال داده شدند.

نویسنده: The Killid Group
12 سنبله 1390
دو کشته و 130 زخمی در حوادث ترافیکی ایام عید

بر اثر وقوع حوادث ترافیکی در ایالام عید در هرات، دو تن کشته و 130  تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش رادیو کلید هرات، مسؤلین شفاخانه حوزوی هرات  می گویند، بر اثر حوادث ترافیکی در جریان روزهای عید سعید فطر دو تن کشته و 130 تن دیگر مجروح گردیدند که اکثرابه شفاخانه انتقال داده شدند.

محمد رفیق شیرزی مدیر اداری و سخنگوی شفاخانه حوزوی هرات می گوید، هم اکنون پرسونل صحی مصروف تداوی مجروحین حوادث ترافیکی هستند و مقداری از بودجه ریاست صحت عامه به جای تداوی سایر امراض در این بخش به مصرف می رسد.

وی گفته است که تنها در روز های عید چندین حادثه ترافیکی در شهر هرات رخ داده که بسیار نگران کننده است.

شیرزی همچنین گفت، وضعیت صحی 15 تن از مجروحین حادثه وخیم است .

به گفتهء وی، تلاش های آنها در همکاری با سایر ادارت مربوطه به هدف جلوگیری و یا کاهش حوادث ترافیکی جریان دارد.

در همین حال مسئولان وزارت صحت عامه می گویند، حوادث ترافیکی در کشور بعد از رویداد های جنگی دارای بیشترین تلفات بوده که روزانه در شهرها و شاهراه ها به وقوع می پیوندد.

نبود علامات ترافیکی در برخی جاده ها، غیر معیاری بودن سرک ها، رعایت نکردن قوانین ترافیکی توسط راننده ها و ازدیاد روز افزون وسایط نقلیه از عوامل عمده بروز حوادث ترافیکی در کشور خوانده شده است.

شکایت هايی نیزوجود دارد که شمار زیادی افراد در کشور جواز راننده گی را بدون طی کردن پروسهء قانونی به دست می آورند که این مساله نیزباعث ازدیاد حوادث ترافیکی خوانده شده است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA