ads

دو فرد انتحاری گروه داعش در کابل بقتل رسیدند

ریاست عمومی امنیت ملی می گوید که نیروهای قطعات خاص این ریاست حوالی ساعت 12:00 شب گذشته سه عملیات را بالای فابریکه ساخت و ساز واسکت های انتحاری و موتر بم، گروه داعش در نواحی هشتم، پانزده‌هم و ولسوالی بگرامی شهر کابل راه اندازی نمودند که در نتیجه دو فرد انتحاری این گروه کشته شدند.

نویسنده: Abdul Malik Atash
16 اسد 1398
دو فرد انتحاری گروه داعش در کابل بقتل رسیدند
منزل مسکونی که گروه داعش در آن حضور داشتند| photo:Social Media

ریاست عمومی امنیت ملی می گوید که نیروهای قطعات خاص این ریاست حوالی ساعت 12:00 شب گذشته سه عملیات را بالای فابریکه ساخت و ساز واسکت های انتحاری و موتر بم، گروه  داعش در نواحی هشتم، پانزده‌هم و ولسوالی بگرامی شهر کابل راه اندازی نمودند که در نتیجه دو فرد انتحاری این گروه کشته شدند.

به نقل از اعلامیه، گروه داعش در مربوطات نواحی هشتم، پانزده‌هم و ولسوالی بگرامی شهر کابل مصروف پلان گزاری و ساخت و ساز واسکت های انتحاری بودند که نیروهای قطعات خاص امنیت با انجام عملیات کارخانه های ساخت و ساز مواد انفجاری آنان را از بین برد.

اعلامیه هم چنان افزوده است که در نتیجه این عملیات دو عامل انتحاری گروه تروریستی داعش از بین رفته یک مقدار سلاح ثقیله، وسایل ساخت و ساز موتر بم، واسکت های انتحاری، مواد انفجاری و ماین های خود ساخت کشف و بدست آمده است.

در اعلامیه ریاست امنیت ملی هم چنان آمده است که در جریان این عملیات سه تن از سربازان قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی و پولیس نیز کشته شده اند.

این در حالی است که در حمله روز گذشته گروه داعش بر کارمندان معینیت مبارزه با مواد مخدر 5 تن جان باختند و 7 تن دیگر زخم برداشتند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA